AEG Series 8000 LWR8WI7680 Vestavná pračka se sušičkou s předním plněním
Kód produktu: 54130 Značka: AEG
Akce Vystavený kus Kosmetická vada
27 190 Kč -41%
Snímek obrazovky 2024 10 14 v 13.52.24
Loading...

AEG Series 8000 LWR8WI7680 Vestavná pračka se sušičkou s předním plněním

Kód produktu: 54130 Značka: AEG

Drobné kosmetické vady způsobené použitím. Doba max. použití kolem 14 dnů. Zboží kontrolováno technikem, se zárukou.

Powercare, WiFi, vestavěná pračka se sušičkou, 8 kg praní, 4 kg sušení
Pračky se sušičkou 8000 PowerCare využívají jedinečnou technologii ÖkoMix pro vynikající výsledky praní při 30 °C. Po vyprání je prádlo vysušeno rovnoměrně a šetrně, aby vaše oblečení získalo dlouhotrvající pocit svěžesti.

Detailní informace

Cena
27 190 Kč –41 % 15 990 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

PROGRAM POWERCLEAN: KOMPLETNÍ ODSTRANĚNÍ SKVRNY ZA 59 MINUT. PŘI POUHÝCH 30 °C
Program PowerClean 59 min zcela odstraní skvrny při 30 °C za méně než hodinu*. Zajistí, že se prací prostředek dostane ke každému vláknu? takže krátký prací cyklus je stejně účinný jako dlouhý a skvrny jsou prokazatelně odstraněny bez zanechání zbytků.

SPECIÁLNÍ PÉČE? PRANÍ A SUŠENÍ: PRÁT A SUŠIT BEZ PŘERUŠENÍ
Pomocí SpecialCare Wash-to-Dry se můžete jediným stisknutím tlačítka rozhodnout, zda se vámi zvolený prací program* automaticky přepne na vhodný program sušení. I vlna, jemné prádlo a outdoorové oblečení jsou optimálně ošetřeny a šetrně vysušeny.

PROGRAM PROSTEAM STEAM: OSVĚŽOVÁNÍ MÍSTO MYTÍ. S O 96 % MENŠÍ SPOTŘEBOU VODY
S parním programem získáte pocit čerstvě umytého prádla za 25 minut. To vám šetří čas a energii a vyžaduje pouze 2 l vody. Pro další efekt svěžesti jednoduše přidejte naši parní vůni.

PROSENSE AUTOMATICKÉ MNOŽSTVÍ: ŠETŘÍ ČAS, VODU A ENERGII
Senzory automatické regulace množství ProSense automaticky určují množství prádla pro cyklus praní a sušení šitý na míru. Sníží se čas, spotřeba vody a energie. To znamená, že vaše prádlo dostane při každém praní přesně tu správnou péči.

design
Typ čelního plnění
Umístění zařízení Integrované
Barva produktu bílá
Panty dveří vlevo
Ovládací tlačítka, otočné ovladače
Vestavěný displej Ano
Typ displeje LED
Invertorová technologie Ano
Objem bubnu 52 l

Služby
Jmenovitá kapacita (mytí a sušení) 4 kg
Maximální rychlost odstřeďování 1600 ot./min
Prak třídy B
Jmenovitá kapacita (praní) 8 kg
Doba mycího cyklu 200 min
Doba cyklu (mytí a sušení) 340 min
Časová prodleva startu Ano
Emisní třída hluku A
Emise hluku šířeného vzduchem (smyk) 70 dB
Zbytková vlhkost 52,9 %
Systém regulace pěny Ano

ergonomie
Délka hadice přívod vody 1,5m
Zobrazení zbývajícího času Ano

Manažerské funkce
Wi-Fi ovládání Ano

Výkon
Třída energetické účinnosti (praní) A
Třída energetické účinnosti (praní a sušení) D
Stupnice energetické účinnosti A až G
Stupnice energetické účinnosti A až G
Spotřeba vody na cyklus (mytí) 44 l
Spotřeba energie na 100 cyklů (praní) 47 kWh
Spotřeba vody na cyklus (mytí a sušení) 60 l
Spotřeba energie na 100 cyklů (mytí a sušení) 217 ​​kWh
Příkon 2100W
Vstupní AC napětí 230V
proud 10A

Hmotnost a rozměry
Šířka 596 mm
Hloubka 553 mm
Výška 819 mm
Hmotnost 72,5 kg

Jazyk ovládání

DE německy

Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: D
Typ pračky: Pračka se sušičkou

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu AEG Series 8000 LWR8WI7680 Vestavná pračka se sušičkou s předním plněním

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Značka AEG

Na webu domaciprostor.cz je možné najít produkty značky AEG, které zahrnují širokou škálu domácích spotřebičů. Sortiment zahrnuje kuchyňské spotřebiče jako trouby, varné desky, myčky nádobí, a dále chladničky, mrazničky, vinotéky a produkty pro péči o prádlo, jako jsou pračky a sušičky. Na stránkách lze nalézt podrobnosti o každém produktu, včetně jeho vlastností, technických specifikací a možností nákupu.

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.