Beko B5RCNA406HW1 Kombinovaná lednice
Kód produktu: 63184 Značka: Beko
Akce Poškozený obal Vystavený kus Kosmetická vada
13 990 Kč -20%
Snímek obrazovky 2025 02 21 v 12.42.01
Loading...

Beko B5RCNA406HW1 Kombinovaná lednice

Kód produktu: 63184 Značka: Beko

Kosmetická vada viz foto.

Kombinovaná lednice s mrazákem dole, výška 203.5 cm, objem chladničky/mrazničky 249/106 l, NeoFrost, FastFreeze, HarvestFresh, AeroFlow, Holiday, Eco, vnitřní displej, ProSmart invertorový kompresor

Detailní informace

Cena
13 990 Kč –20 % 11 190 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Chladnička kombi BEKO B5RCNA406HW1

  • NeoFrost proti namrzání
  • AeroFlow proti osychání
  • HarvestFresh pro čerstvost ovoce a zeleniny
  • FastFreeze
  • výrobník ledu
  • tichý provoz 35 dB
  • celkový objem 407 l
  • energetická třída C
  • invertorový kompresor
Chladnička kombi BEKO B5RCNA406HW1 poličky ve dveřích_02

NeoFrost lepší než NoFrost

Chraňte své jídlo před zkažením moderní kombinovanou lednicí B5RCNA406HW1 od značky BEKO. Její šetrné chlazení NeoFrost funguje bez namrzání. Oddělený chladicí systém se postará o to, aby se nemíchaly pachy mezi chladničkou a mrazničkou. NeoFrost je tedy takové povýšené NoFrost. Šetrná cirkulace vzduchu AeroFlow rovnoměrně rozkládá teplotu v celém vnitřním prostoru, díky čemuž nedochází k osychání a vysychání potravin. Ty pak vydrží čerstvé delší dobu.   

Chladnička kombi BEKO B5RCNA406HW1 HarvestFresh přihrádka_03

Slunce ve vaší chladničce

Světelný režim zásuvky HarvestFresh navozuje skutečný denní režim v přírodě. To znamená, že se tu každý den střídá světlo a tma, což udržuje přirozené procesy v ovoci a zelenině. Dochází k jejich pomalejšímu vadnutí a kažení, než když jsou zavřené pouze ve tmě. Zachová se tak více chuti a vitamínů.  Kombinovaná chladnička BEKO B5RCNA406HW1 disponuje extrémně tichým, extra úsporným a spolehlivým invertorovým motorem. Její hlučnost je pouhých 35 dB. Ovládání je snadné a intuitivní. Poslouží vám k němu dotekový LED displej.     

Chladnička kombi BEKO B5RCNA406HW1 v domácnosti_04

Bohatá výbava

Volně stojící kombinovaná lednice BEKO B5RCNA406HW1 obsahuje i výrobník ledu. Jeho denní kapacita je 3 kg. Vnitřní prostor osvítí úsporné LED osvětlení. Samozřejmostí vybavení je i dětský zámek, alarm otevřených dveří, rychlé mrazení FastFreeze a úsporný režim dovolená. Spotřebič spadá do energetické třídy C a jeho celkový objem je 407 litrů. Pokud byste si přáli zaměnitelné otevírání dveří, máte ho mít.   

 

Vlastnosti
Smart Ne
Hlučnost 35 DB
Zaměnitelné otevírání Ano (zákazník)
Retro Ne
Možnost umístění Volně stojící
Počet polic 4
Antibakteriální úprava Ne
Napojení vody Ne
Celkový objem 355 L
Objem lednice 249 L
Objem mrazáku 106 L
Počet přihrádek mrazničky 4
Umístění mrazící části Dole
Výbava
Displej Ano
Počet dveří 2
Nulová zóna Ano
Dveře ve dveřích Ne
Výrobník ledu Ne
Zásobník na vodu Ne
Funkce
Speciální funkce Přihrádka HarvestFresh se střídáním světla pro uchování vitamínů a čerstvosti, AeroFlow rychlejší chlazení, lepší distribuce chlazení, méně úniků teploty, NeoFrost, Vnitřní displej, ProSmart invertorový kompresor, Variabilní držák lahví, Eco, Holiday, Fast
Ukazatel teploty Ano
No frost Ano
Super chlazení Ne
Super mrazení Ano
Prázdninový režim Ano
Low Frost Ne
Energetické parametry
Energetická třída C
Klimatická třída SN-N-ST-T
Roční spotřeba energie 170.00 KWH
Akumulační doba 11 H
Mrazící výkon 6.0 KGH
Rozměry a hmotnost
Výška 203.50 CM
Šířka 59.50 CM
Hloubka 66.30 CM
Hmotnost 76.10 KG
Rozměry a hmotnost obalu
Výška s obalem 2100.00 MM
Šířka s obalem 640.00 MM
Hloubka s obalem 765.00 MM
Váha s obalem 79000.00 G
Barva
Barva Bílá
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: C

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Beko B5RCNA406HW1 Kombinovaná lednice

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.