Chladnička BEKO B5RCNA405HXB
Kód produktu: 67546 Značka: Beko
Akce Novinka Poškozený obal Nové
12 490 Kč -18%
chladnicka beko b5rcna405hxb 4246667
Loading...

Chladnička BEKO B5RCNA405HXB

Kód produktu: 67546 Značka: Beko

Kombinovaná chladnička, volně stojící, mrazák dole, energetická třída D, hlučnost 35 db, objem 355 l, No Frost, mrazák, Total No Frost, LED osvětlení, změna otevíraní dveří, displej, prázdninový režim, nulová zóna, výška 203,5 cm, šířka 59,5 cm, hloubka 66,5 cm, nerez.

Detailní informace

Cena
12 490 Kč –18 % 10 190 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
18.3.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Dimension Image 1HDS
Rozměr (cm)
203,5Výška
59,5Šířka
0Hloubka desky
Třída en. účinnosti D Šířka 59.5 Druh chladícího systému Beznámrazový Barva Broušené stříbro
Funkce
HarvestFresh™
Chrání ovoce a zeleninu před zkažením
Světelný režim přihrádky HarvestFresh™ kopíruje střídání slunečního světla a tmy během celého dne. To udrží v chodu přirozené procesy v ovoci a zelenině, takže se uchová více vitamínů i chuti, než kdyby byly jen zavřené ve tmě. Uskladněné ovoce a zelenina tak brzy nevadne, nezkazí se dříve, než se sní, a ulehčí časté nakupování.
NeoFrost + AeroFlow
NeoFrost + AeroFlow
Šetrné chlazení bez námrazy a osychání
Oddělený systém chlazení NeoFrost™ se postará o chlazení bez námrazy a uchování potravin bez míchání pachů mezi lednicí a mrazákem. V kombinaci s šetrnou cirkulací vzduchu AeroFlow™, která zajistí rovnoměrné rozložení teploty vzduchu v celém prostoru lednice, udrží potraviny déle čerstvé, bez osychání a uchová déle jejich chuť a živiny. Navíc se v lednici netvoří nepříjemné kapky na zadní stěně, v mrazáku se netvoří námraza, takže není potřeba nic odmrazovat.
ProSmart™ invertorový kompresor
ProSmart™ invertorový kompresor
Tichý, úsporný a spolehlivý
ProSmart™ invertorový kompresor je tím správným srdcem ledničky. Oproti standardnímu kompresoru má až 4x tišší provoz, spotřebuje méně elektřiny a jeho dlouhá životnost zaručuje spolehlivý provoz lednice po několik let.
BottleFlex
BottleFlex
Nastavitelný držák lahví
Držák lahví BottleFlex lze upravit podle obsahu lednice. Buď jej můžete zavěsit do jiné police nebo složit a umístit na polici.
Další funkce
  • Signalizace otevřených dveří
    Signalizace otevřených dveří
    Připomene se, že není zavřená
    Pokud zůstanou dveře lednice déle otevřené, spustí se zvukový signál až do jejich zavření. To omezuje zvýšení vnitřní teploty i spotřeby.
  • Možnost otočení otevírání dveří
    Možnost otočení otevírání dveří
    Nastavení směru otevírání dveří podle uspořádání kuchyně
    U lednic Beko můžete otočit směr otevírání dveří snadným prohozením pantů. Lednici tak lze kdykoliv přizpůsobit jinému umístění.
  • SmoothFit™ panty
    SmoothFit™ panty
    Stejná šířka otevřené lednice jako zavřené
    SmoothFit panty zajišťují otevření dveří bez náběhu. Tím šetří místo a umožňují mít lednici hned vedle kuchyňské linky.
  • LED osvětlení
    LED osvětlení
    LED osvětlení, úsporné a jasné osvětlení
    LED osvětlení má narozdíl od klasické žárovky jasnější barvu světla, ale také nižší spotřebu energie, protože se nezahřívá.
  • Holiday režim
    Holiday režim
    Úsporný provoz, když jste na dovolené
    S režimem Holiday se vypne chladicí část a poběží jen mraznička. Zásoby tak zůstanou pořád u ledu, stejně tak jako spotřeba lednice.
  • Eco funkce
    Eco funkce
    Úsporný režim, když se lednice neotevírá
    Pokud je aktivovaná funkce Eco a lednice se po dobu šesti hodin a více neotevírá, sama se přepne do energeticky úsporného režimu.
  • CoolRoom®
    CoolRoom®
    Maso, ryby a mléčné výrobky vydrží déle čerstvé
    Maso, ryby a mléčné výrobky potřebují nižší teplotu, aby zůstaly čerstvé. Přihrádka CoolRoom® uchovává tyto potraviny při teplotě blízké nule a udržuje optimální vlhkost. Takto zůstanou potraviny čerstvé a plné chuti až 2x déle.
  • Bezpečnostní sklo
    Bezpečnostní sklo
    Vysoce odolné skleněné police
    Díky bezpečnostnímu sklu nemusíte mít obavu dát do lednice i velké a těžké hrnce. Police z bezpečnostního skla jsou vyrobeny z tvrzeného skla a dokážou unést až 25 kg. Jsou mnohem odolnější vůči prasknutí a poškrábání než police ze skla bez speciální úpravy, takže i těžké věci můžete do lednice uložit bez obav.
 
Podrobné specifikace
Výkon a spotřeba
Napájecí napětí 220 - 240 V
Roční spotřeba energie (kWh/rok) 205
Denní spotřeba energie (kWh/den) 0.561
Denní spotřeba energie při 32 °C (kWh/den) 0.777
Hlučnost 36 dBA
Klimatická třída SN-T
Frekvence 50 Hz
Maximální okolní teplota požadovaná pro provoz (°C) 43
Denní spotřeba energie při 16 °C (kWh/den) 0.345
Doba uchování při výpadku proudu (hodiny) 11
Vlastnosti mrazáku
Denní kapacita výroby ledu (kg/den) 1 kg
Denní mrazicí kapacita (kg/den) 6 kg
Počet zásuvek mrazničky 3
Rychlé zmrazování Ano
Druh výrobníku ledu Přihrádka na led s poklopem
Provedení
Zaměnitelný směr otevírání dveří Ano
SmoothFit™ Ano
LED osvětlení Ano
Umístění displeje Na dveřích
Typ ovládání Elektronické
Typ madla Integrované
Rozměry a hmotnost
Čistá hmotnost 76.1 kg
Výška balení 210 cm
Šířka balení 64 cm
Hloubka balení 76.5 cm
Hmotnost zabaleného produktu 79 kg
Bezpečnost
Minimální okolní teplota požadovaná pro provoz (°C) 10
Alarm otevřených dveří Ano
Dětský zámek Ano
Hrubý a čistý objem
Celkový hrubý objem (l) 407
Celkový čistý objem (l) 355 l
Celkový objem přihrádky na čerstvé potraviny a chlazení (l) 249 l
Objem pro mražené potraviny (l) 106 l
Hlavní vlastnosti
Typ produktu s mrazákem dole
Výška 203.5 cm
Šířka 59.5 cm
Hloubka 66.3 cm
Třída en. účinnosti D
Záruka na motor / kompresor 10 let
ProSmart™ Invertorový kompresor Ano
Druh chladícího systému Beznámrazový
Typ mrazničky s mrazákem dole
Typ displeje Displej
Barva Broušené stříbro
Třída hlukové emise C
Produktová řada bPRO 500
Odpovídající typ Volně stojící
Technologie
Funkce Eco Ano
Režim dovolená Ano
Vlastnosti lednice
Druh poliček Skleněné
CoolRoom® Ano
Počet zásuvek pro čerstvé potraviny 1
Držák na lahve / víno Skládací
Kapacita držáku na vajíčka 6
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Chladnička BEKO B5RCNA405HXB

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.