Chytré hodinky Xiaomi Watch S1 Active (35785) bílé
Kód produktu: 62803 Značka: Xiaomi
Zánovní
3 299 Kč -30%
Snímek obrazovky 2025 02 06 v 8.32.04
Loading...

Chytré hodinky Xiaomi Watch S1 Active (35785) bílé

Kód produktu: 62803 Značka: Xiaomi

Použité.

Chytré hodinky • 1,43" AMOLED displej • dotykové ovládání + boční tlačítka • Bluetooth 5.2 • NFC • Wi-Fi • GPS, Beidou, GLONASS, GALILEO, QZSS • barometr • akcelerometr • gyroskop • krokoměr • senzor srdečního tepu • měření okysličení krve • spálené kalorie • spánek • měření vzdálenosti a rychlosti • notifikace • výdrž až 12 dní • plavání • cyklistika • turistika • běh • jóga • vodotěsnost dle 50 m (5 ATM) • kompatibilní s Android/iOS

Detailní informace

Cena
3 299 Kč –30 % 2 290 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Popis produktu

Detailní popis produktu

Xiaomi Watch S1 Active, bílá

Co dříve obdivovat u chytrých hodinek Xiaomi Watch S1 Active? Jejich luxusní design s 1,43" AMOLED displejem a kovovým rámem, nebo prvotřídní výbavu včetně výdrže na nabití až 12 dní a 117 sportovních režimů? Navíc tím přednosti ani zdaleka nekončí – těšit se totiž můžete i na podporu volání rovnou z hodinek skrze Bluetooth.

Xiaomi Watch S1 Active jsou také samozřejmě odolné vůči vodě dle 50 m (5 ATM), takže s nimi můžete vyrazit plavat, přesně měří váš tep a okysličení krve, stejně jako regeneraci v podobě spánku. Výhodou je i vysoká přesnost fixace polohy prostřednictvím dvoufrekvenčního čipu GNSS s podporou pěti satelitních systémů určování polohy nebo NFC pro bezkontaktní platby s kartami MasterCard.

 

Klíčové vlastnosti:

  • Nádherný 1,43" AMOLED displej
  • Výdrž na nabití až 12 dní
  • Podpora Bluetooth hovorů přímo z hodinek
  • Hned 117 sportovních režimů, včetně 19 profesionálních
  • Přesné sledování spánku
  • Dvoufrekvenční čip GNSS pro rychlou a přesnou fixaci vaší polohy

 

 

Elegantní a přitom špičkově vybavené!

  

1,43" AMOLED displej

Perfektní čitelnost i na přímém slunci, stejně jako působivě vykreslenou grafiku ciferníků zajišťuje 1,43" AMOLED displej s funkcí Always-On, aby mohl být neustále rozsvícený.

 

 


 

Lehké a odolné

Hodinky mají tělo z prémiového kovu, ale přitom nadchnou i nízkou hmotností jen 36,3 g, aby vás nijak neomezovaly při sportu.

 

 


 

Výdrž baterie 12 dní

Konkurenci zadupávají Xiaomi Watch S1 do země i v otázce výdrže. Baterie o kapacitě 470 mAh totiž zajistí až 12 dní na nabití! S magnetickým nabíjením je navíc doplnění energie otázkou jen 2,5 hodin.

 

 


 

Přes 200 ciferníků

Přizpůsobit si vzhled hodinek můžete vlastnímu stylu prostřednictvím výběru z více než 200 krásných ciferníků, mezi nimiž si vybere každý.

 

 


 

Bluetooth hovory

Propojení se smartphony probíhá prostřednictvím Bluetooth, včetně možnosti skrze ně telefonovat.

 

 


 

117 sportovních režimů

I velmi nároční sportovci budou nadšení z mimořádně bohaté palety 117 sportovních režimů, včetně 19 profesionálních. Hodinky dokonce podporují i automatické rozpoznání venkovního běhu, vnitřního běhu a chůze.

 

 


 

Přesná a rychlá lokalizace polohy

Rychlou a přesnou fixaci vaší polohy zajišťuje dvoufrekvenční čip GNSS s podporou pěti satelitních systémů určování polohy: GPS, Beidou, GLONASS, GALILEO a QZSS.

 

 


 

Vodotěsná konstrukce

S hodinkami můžete jít klidně i plavat vzhledem k vodotěsnosti dle 50 m (5 ATM).

 

 


 

Precizní sledování spánku

Dokonalý přehled o vaší regeneraci budete mít zásluhou mimořádně přesného sledování spánku.

 

 


 

Monitoring tepu a SpO2

Pro dokonalé porozumění vaší kondici a zdraví hodinky měří 24/7 srdeční tep a podporují také monitoring nasycení krve kyslíkem.

 

 


 

Aplikace My Fitness

Všechny důležité statistiky si můžete detailně prohlížet v mobilní aplikaci My Fitness kompatibilní i s Apple Health. Můžete podrobně analyzovat vaše sportovní výkony, regeneraci i zdraví obecně. 

 

 

Obrázky produktů jsou pouze informativního charakteru.
 
Typ zařízení
Typ zařízení chytré hodinky
Displej a ciferník
Ovládání dotykové , tlačítkové
Úhlopříčka displeje (palce) 1,43"
Typ krycího sklíčka Gorilla Glass
Tvar ciferníku kulatý
Typ displeje  AMOLED
Rozlišení displeje  466 × 466
Operační systém
Operační systém  vlastní OS
Kompatibilní operační systémy  Android, iOS
Interní paměť  ano
Funkce
Zdravotní funkce vibrace, měření rychlosti, čas, měření okysličení krve, měření tepové frekvence, monitor stresu, spánek, budík, krokoměr, měření vzdálenosti, výpočet spálených kalorií
Notifikace z telefonu  hovor
Vhodné pro aktivity běh, cyklistika, jóga, plavání, turistika, fitness, outdoor
Konektivita
NFC  Ano
Typ NFC platby  Xiaomi Pay
Bezkontaktní platby  Ano
Wi-Fi Ano
GPS  Ano
Bluetooth  5.2
Senzory akcelerometr, barometr, gyroskop, kompas, senzor okolního světla, senzor srdečního tepu, krokoměr
Možnosti SIM  ne
Podpora přímého volání z hodinek Ano
Baterie
Kapacita akumulátoru  470,00 mAh
Běžná výdrž baterie 12,00 dní
Maximální výdrž baterie 24,00 dní
Možnost nabíjení - konektor dock
Provedení a Odolnost
Odolnost vodotěsné dle 50 m (5 ATM)
Určení dámské, pánské, sportovní, unisex
Velikost pro zápěstí s obvodem 160 až 220 mm
Materiál řemínku silikon + TPU
Barva řemínku bílá
Barva pouzdra bílá
Vyměnitelný náramek  Ano
Další parametry
Záruka 24 měsíců
Kód výrobce 35785
Obsah balení  nabíjecí kabel, uživatelská příručka, zařízení s řemínkem
Párovat jako příslušenství Ano
Značka kvality dTest  Ne
Značky Xiaomi
Rozměry výrobku
Šířka výrobku 4.7 cm
Výška výrobku 4.7 cm
Hloubka výrobku 1.1 cm
Hmotnost výrobku 0.0 kg
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Chytré hodinky Xiaomi Watch S1 Active (35785) bílé

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.