Nejprodávanější

Snímek obrazovky 2025 04 08 v 11.02.23
1 999 Kč –20 %
Původně: 1 999 Kč  (–20 %)
1 590 Kč
Snímek obrazovky 2025 04 08 v 9.02.31
2 199 Kč –41 %
Lehátko Kinderkraft Lumi 2
Skladem (1 ks)
Kód: 68239
Původně: 2 199 Kč  (–41 %)
1 290 Kč
Snímek obrazovky 2024 10 17 v 9.02.50
1 290 Kč –20 %
MoMi Hrací deka PASTEL
Skladem (1 ks)
Kód: 68108
Původně: 1 290 Kč  (–20 %)
1 030 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 15.23.23
1 499 Kč –20 %
BABY born Duhová skříň
Skladem (2 ks)
Kód: 68107
Původně: 1 499 Kč  (–20 %)
1 190 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 15.18.47
1 659 Kč –20 %
Původně: 1 659 Kč  (–20 %)
1 320 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 14.46.09
1 099 Kč –19 %
Původně: 1 099 Kč  (–19 %)
880 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 14.39.58
999 Kč –20 %
Původně: 999 Kč  (–20 %)
790 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 14.33.15
449 Kč –22 %
LENA 4614 WORXX popelářské auto Arocs
Skladem (1 ks)
Kód: 68086
Původně: 449 Kč  (–22 %)
350 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 11.36.01
1 829 Kč –34 %
Původně: 1 829 Kč  (–34 %)
1 190 Kč
Snímek obrazovky 2025 03 28 v 8.59.47
1 059 Kč –20 %
BABY born Můj chodící koník
Skladem (1 ks)
Kód: 68062
Původně: 1 059 Kč  (–20 %)
840 Kč
238 položek celkem
cdff7a158fe9c8fb3a7f9d3e59eeee2d mm2000x2000
Tip Nové
390 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: 38241
347234736 1292988474625346 8933254463919925382 n
Nové Vystavený kus
–12 %
4 660 Kč 4 060 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 37863
347236806 1175776673116889 1953233572647579645 n
Vystavený kus
Kód: 37773
kojenecka lahev r b 250ml modra
Nové
90 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: 37116
kojenecka lahev r b 250ml ruzova.png
Nové
Kód: 37113
336379792 1227151648172948 7246525278571126078 n
Nové
–11 %
Kód: 36072
336364955 3317320951864570 8152876119586185619 n Kód: 36069
339095026 980895679743858 2946888123538217579 n
Vystavený kus
–46 %
Kód: 35607
330506773 4673293996129029 7455307292833276686 n
Vystavený kus
–39 %
480 Kč 290 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 33552
330160003 501332055512288 8359562754522352295 n
Vystavený kus Kosmetická vada
300 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 33339
324411852 495090382754897 2131067512014517017 n
Nové Vystavený kus
–48 %
2 060 Kč 1 060 Kč
Skladem (2 ks)
Kód: 30966
320429378 599234671891396 7472038086690004730 n
Nové
Kód: 29676
317514661 669765127964992 9179162378944338649 n
Nekompletní (změna příslušenství)
230 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 28572
315133055 655928459348659 3375994143903899148 n
Vystavený kus
1 190 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 27474
WhatsApp Image 2022 09 22 at 15.03.32
Nové
Kód: 25320
295282745 576881750586664 747701153178680648 n Kód: 23454
290797665 559271082347731 4683899952281612843 n
Zánovní
350 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 22428
290253996 557226129218893 8378845671251114759 n
Vystavený kus
Kód: 22311
285837737 541661080775398 6493944999383928426 n
Nové
920 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 21976
285293598 541084387499734 2759366788344852443 n Kód: 21003
282016056 531482545126585 7114610830051809797 n
700 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 20118
277524162 498902928384547 74530033025158762 n
Vystavený kus
Kód: 17553
1000 2022 02 16T151811.354
1 530 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 15720
eeaeb65d667b58559b24062fd0fe358a mmf400x400
Nové Vystavený kus
70 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: 15129
kojenecka lahev r b 250ml ruzova
Nové Vystavený kus
Kód: 15123
273179187 461960952078745 4172345365210934333 n
Nové
–3 %
Kód: 14925
33053fb51bba77801b7627c632f7f012 mm2000x2000
Novinka Tip Nové
Kód: 14790
1065486 0 i1064
Novinka Tip Nové
Kód: 14784
Zpět nahoru
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.