Gorenje kombinovaná chladnička ONRK619DR Retro
Kód produktu: 59146 Značka: Gorenje
Akce Kosmetická vada
21 990 Kč -26%
Snímek obrazovky 2025 01 16 v 13.46.25
Loading...

Gorenje kombinovaná chladnička ONRK619DR Retro

Kód produktu: 59146 Značka: Gorenje

Kosmetická vada viz foto.

Volně stojící kombinovaná chladnička v energetické třídě D a retro designu v provedení bordó s celkovým objemem 300 l, elektronickým ovládáním a úsporným LED osvětlením. Gorenje ONRK619DR Retro disponuje beznámrazovou technologií NoFrost Plus, invertorovým kompresorem a technologií AdaptTech pro úsporu energie.

Detailní informace

Cena
21 990 Kč –26 % 16 170 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Klíčové vlastnosti chladničky Gorenje ONRK619DR

  • Beznámrazová technologie NoFrost Plus
  • Invertorový kompresor
  • Zvukový alarm otevřených dveří
  • Ionizátor vzduchu
Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR

Technologie NoFrost Plus

Jeden z nejlepších chladicích systémů na trhu, instalovaný v mrazicím oddílu, zabraňuje hromadění ledu a námrazy, aby se udržovala nízká spotřeba energie, zatímco v chladničce udržuje ideální mikroklima pro čerstvé potraviny. Cirkulace ionizovaného vzduchu zabraňuje vysychání jídla a zachovává jeho vitamíny a minerály.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR Technologie NoFrost Plus

Invertorový kompresor

Invertorové kompresory jsou tišší, odolnější a spotřebovávají méně energieve srovnání s konvenčním kompresorem. Lepší a rychlejší přizpůsobení se změnám teploty uvnitř chladničky, například při otevření dvířek, což znamená menší kolísání teploty a lepší podmínky skladování vašeho jídla.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR Invertorový kompresor

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR IonAir s MultiFlow 360°

 

IonAir s MultiFlow 360°

Pokročilá technologie v chladničkách simuluje přirozený proces ionizace, aby jídlo zůstalo déle čerstvé. Negativně nabité ionty generované zařízením neustále obnovují vzduch tak, aby napodobovaly přírodní mikroklima, čímž vytvářejí ideální prostředí pro čerstvé potraviny. Větrací systém MultiFlow 360° rovnoměrně distribuuje ionizovaný vzduch 14 ventilačními otvory, aby se na každé polici udržela konstantní teplota.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR Technologie AdaptTech

 

Technologie AdaptTech

Tento inteligentní systém byl vyvinut pro udržování konstantní teploty v chladničce bez ohledu na to, jak často otvíráte dveře. Chladnička nepřetržitě sleduje způsob, jakým ji používáte, a řídí teplotu pro zabránění zvýšení teploty, aby tak vaše jídlo zůstalo čerstvé a snížila se spotřeba energie.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR Jednoduché čištění

 

Jednoduché čištění

Díky inovativně navržené, hladké vnitřní stěně se kombinované chladničky Gorenje GardenFreshextrémně snadno čistí a zajišťují zdravé a bezpečné místo pro vaše jídlo.


Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR Dovolenkový režim EcoMode

případě dlouhodobé nepřítomnosti, když jsou dvířka chladničky neustále zavřené, lze chladničku nastavit tak, aby pracovala v úsporném režimu.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR FastFreeze

Funkce FastFreeze zmrazí jídlo při -24 °C, aby se zachovala většina minerálů v potravě. Přibližně po 2 dnech se funkce automaticky vypne a teplota mrazicího prostoru se vrátí do výchozího nastavení.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR LED osvětlení

LED osvětlení v chladničce poskytuje vynikající a vysoce efektivní osvětlení. Jeho životnost je třicetkrát delší než u konvenční žárovky, co šetří až desetkrát tolik energie.

Volně stojící chladnička Gorenje ONRK619DR Super tichý provoz

Kombinovaná chladnička pracuje při hladině hluku pouhých 37 dB, což je stejně tiché jako šeptaná konverzace mezi dvěma lidmi. Tento tichý provoz je výsledkem vynikající izolace a inovativních řešení chladicího systému.


Vlastnosti

  • Volně stojící kombinovaná chladnička v retro designu v provedení bordó
  • Otevírání dveří vpravo
  • Invertorový kompresor
  • LED displej
  • Zvukový alarm otevřených dveří
  • Digitální ukazatel teploty pro chladničku
  • Vizuální signál vysoké teploty v chladničce
  • IonAir s Multiflow 360° – cirkulace ionizovaného vzduchu přes 14 ventilačních otvorů
  • AdaptTech technologie pro úsporu energie a prodlužení čerstvosti potravin
  • Beznámrazová technologie NoFrost Plus
  • FastFreeze pro rychlé mrazení
  • Úsporný režim EcoMode
  • Úsporné a šetrné LED osvětlení

Vnitřní výbava

  • 3 skleněné police v chladničce
  • Držák na lahve
  • 3 police ve dveřích
  • Stojan na vejce (pro 8 ks vajec)
  • CrispZone zásuvka na zeleninu
  • Konvertibilní nízkoteplotní zásuvka Convert FreshZone
  • 3 zásuvky v mrazáku (z toho 1 velká mrazicí zásuvka SpaceBox)
  • 1 forma na led

Technické parametry

Energetická třída D
Spotřeba el. energie 192 kWh/rok
Celkový užitný objem 300 l
Objem lednice 204 l
Objem mrazáku 96 l
Hlučnost 37 dB
Třída mrazení ****
Doba skladování při výpadku 10 h
Výška 194 cm
Šířka 60 cm
Hloubka 66,1 cm


*Použité fotografie mohou být ilustrační.

Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: D

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Gorenje kombinovaná chladnička ONRK619DR Retro

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.