Gorenje W2NA94AW/CZ Pračka, předem plněná
Kód produktu: 62839 Značka: Gorenje
Akce Vystavený kus Kosmetická vada
12 990 Kč -15%
Snímek obrazovky 2025 02 10 v 16.17.44
Loading...

Gorenje W2NA94AW/CZ Pračka, předem plněná

Kód produktu: 62839 Značka: Gorenje

Vystavený kus.

Pračka s kapacitou 9 kg, energetická třída A, hlučnost 76 dB, max. otáčky 1400 ot/min, Wi-Fi, inverter PowerDrive motor, SteamTech, Extra hygiena, AdaptTech

Detailní informace

Cena
12 990 Kč –15 % 10 990 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Předem plněná pračka GORENJE W2NA94AW

  • třída energetické účinnosti A
  • kapacita 9 kg
  • 1 400 ot./min.
  • LED display
  • 16 programů
  • buben WaveActive
  • invertorový motor PowerDrive
  • funkce SteamTech
Otevřená pračka GORENJE W2NA94AW_02

Udělejte si praní jednodušší

Předem plněná pračka GORENJE W2NA94AW z produktové řady Essential v bílém provedení a energetické třídě A představuje dokonalou kombinaci technologií pro ty nejlepší výsledky praní při velmi nízké spotřebě elektrické energie. Pračka nabízí 16 programů a kapacitu na 9 kg prádla. O všem budete mít přehled na LED displeji. Je vybavena unikátním bubnem WaveActive, jehož jedinečný vlnový profil spolu se speciálními vlnovými 3D žebry perfektně a šetrně vypere vaše prádlo, aniž by se příliš pomačkalo. Pračku navíc můžete ovládat pomocí mobilní aplikace ConnectLife. Stabilní velká a elegantní dvířka, která se dají otevřít až do 180° eliminují nepříjemné skřípání a vrzání. O vaše prádlo se špičkově postará výkonný invertorový motor, který prodlužuje životnost pračky. A aby pračka zůstala na místě, je vybavena bočnicemi StableTech, které zároveň snižují hluk.

Přírodní sušení NatureDry u pračky GORENJE W2NA94AW_03

Program ExtraHygiene

Pokud máte doma alergika, určitě oceníte program ExtraHygiene. Díky němu pračka GORENJE W2NA94AW odstraní až 99,9 % bakterií a kvasinek. Docílí toho pomocí praní při vysoké teplotě společně s parním ošetřením. Kvalitu tohoto cyklu zaručuje i certifikace společnosti Intertek. Můžete si tak být jistí, že vaše prádlo bude hygienicky čisté za všech okolností. Zároveň přispívá k čištění celé pračky, zbavíte se tedy i nežádoucích pachů vypraného oblečení.

Rychlé programy u pračky GORENJE W2NA94AW_04

Čisté oblečení za pár minut

Dostali jste nové tričko a chcete si ho co nejdřív vzít na sebe? Použijte rychlý 20' program. Je ideální na osvěžení oblečení nebo na přemáchnutí toho málo znečištěného. Budete ho tak mít během chvilky připravený na další den. Potřebujete vyprat dlouho nošené prádlo za podobný čas? Pak vám přijde vhod PowerWash – rychlý a intenzivní program. S ním budou vaše svršky jako nové během 59, případně 32 minut.

Buben pračky GORENJE W2NA94AW_05

DrumClean – vždy čistý buben pračky

Aby bylo vaše prádlo vždy čisté, voňavé a svěží, je potřeba, aby byl takový i buben pračky. Při praní s nízkými teplotami a tekutým prostředkem ale může docházet ke vzniku bakterií, které s sebou přinášejí mimo jiné i nepříjemný zápach vypraného oblečení. U pračky GORENJE W2NA94AW však takový problém nehrozí. O odstranění bakterií i zbytků nečistot se postará samočistící program DrumClean. Navíc se pravidelným čištěním prodlouží životnost bubnu a s tím i celé pračky.

Parní praní u pračky GORENJE W2NA94AW_06

Parní ošetření prádla si zamilujete

Nahraďte aviváž párou! Díky technologii SteamTech už nebudete potřebovat žádné změkčovadlo. Vaše prádlo bude i tak heboučké, voňavé, a především bez výrazného pomačkání v pračce GORENJE W2NA94AW. Parní generátor můžete využít i pro osvěžení prádla. Hodí se třeba těsně před žehlením. Takto předpřipravené oblečení se vám pak bude totiž výrazně jednodušeji žehlit.

AdaptTech u pračky GORENJE W2NA94AW_07

AdaptTech – spotřebič se naučí vaše návyky

Po pár vypráních už nebudete muset ručně volit počet otáček odstřeďování či požadovanou teplotu. Pračka GORENJE W2NA94AW si totiž zapamatuje vaše návyky díky funkce AdapTech. Sama tak automaticky u každého programu zvolí nastavení, které používáte nejčastěji. A to včetně toho, jestli jste zvolili vyšší hladinu vody či předpírku. Ušetřený čas tak můžete strávit třeba přípravou kávy a následným odpočinkem, než bude vaše prádlo vypráno.

Prádlo v pračce GORENJE W2NA94AW_08

Dokonalá a jemná péče o váš šatník

Pračka GORENJE W2NA94AW vás nadchne všemi svými funkcemi a programy, které vám výrazně zpříjemní život. Pokud nemáte čas čekat na dokončení celého programu, můžete zapnout funkci Fast Washing, která zkrátí čas praní, aniž by snížila jeho kvalitu. Vhod vám přijde speciální program na praní košilí, nebo funkce Anti-Crease zamezující pomačkání. A když po startu pracího cyklu najdete nějaký kousek, který by si taky zasloužil vyprat, můžete ho do bubnu ještě přidat. Jestli máte doma malé ratolesti, můžete se spolehnout na kvalitní dětskou pojistku. Vše potřebné jednoduše nastavíte na přehledném rozhraní a otočným kolečkem JoggerDial. A po ukončení cyklu vás pračka upozorní hudbou, místo běžného nepříjemného pípání.

 

Programy
Počet programů 15
Program jemné prádlo Ano
Parní program Ano
Program snadné žehlení Ano
Doba trvání programu ECO 3:21
Vlastnosti
Smart Ano
Emisní třída hluku B
Hlučnost 76 DB
Plnění Předem plněná
Náplň praní 9.0 KG
Otáčky 1400
Možnost umístění Volně stojící
Třída účinnosti odstřeďování B
Výbava
Aquastop Ne
Funkce
Odložený start Ano
Množstevní automatika Ano
Signalizace průběhu praní LED displej
Energetické parametry
Energetická třída A
Spotřeba vody za cyklus 49 L
Spotřeba energie na 100 cyklů 49 KWH
Rozměry a hmotnost
Výška 85.00 CM
Šířka 60.00 CM
Hloubka 61.00 CM
Hmotnost 76.00 KG
Barva
Barva Bílá
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: A

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Gorenje W2NA94AW/CZ Pračka, předem plněná

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.