Hisense RT641N4AIE lednice
Kód produktu: 60964 Značka: Hisense
Akce Nové Vystavený kus Kosmetická vada
19 990 Kč -20%
Snímek obrazovky 2025 02 04 v 7.43.06
Loading...

Hisense RT641N4AIE lednice

Kód produktu: 60964 Značka: Hisense

Vystavený kus. Kosmetická vada viz foto.

Kombinovaná lednice, energetická třída E, objem chladničky/mrazničky 344/149 l, hlučnost 38dB, Total No Frost, cirkulace vzduchu Multiflow

Detailní informace

Cena
19 990 Kč –20 % 15 990 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Kombinovaná chladnička HISENSE French Door RT641N4AIE

  • celkový objem 493 litrů
  • technologie NoFrost proti námraze
  • energetická třída E
  • zásuvka Fresh Crisper
  • úsporný program dovolená
  • 3D cirkulace vzduchu
Kombinovaná chladnička v kuchyni HISENSE French Door RT641N4AIE_02

Dostatečné množství prostoru pro velké nákupy

S chladničkou HISENSE French Door RT641N4AIE můžete uchovávat a organizovat své potraviny a spolehnout se na jejich dlouhou trvanlivost. Multi 3D cirkulace vzduchuse stará o udržení optimálního klima, dostatečný objem 493 litrů nabídne dostatek prostoru pro velké množství jídla a k dispozici jsou police z bezpečnostního skla s dveřními přihrádkami. Udržení požadované teploty má na starost technologie Metal Cooling.

Fresh boxy s potravinami u kombinované chladničky HISENSE French Door RT641N4AIE_03

Udrží potraviny déle čerstvé

Speciální přihrádka Fresh Crisper zajistí vašemu ovoci a zelenině přesně takovou vlhkost, kterou potřebují. Díky chytrému systému chladničky HISENSE French Door RT641N4AIE ji totiž můžete manuálně upravovat tak, aby odpovídala potřebám uložených potravin. Vydrží proto čerstvé po delší dobu. Navíc zabráníte jejich předčasnému znehodnocení. Už se vám tak nestane, že byste narazili na povadlý salát, který jste nestihli zpracovat. Nabízí i funkci NoFrost, jenž zabraňuje tvorbě námrazy.

Motor chladničky_04

Motor s vysokým výkonem, ale nízkou spotřebou

Chladničku HISENSE RT641N4AIE pohání inovativní invertorový kompresor. Ten v porovnání s běžně používanými motory spotřebovává menší množství energie, aniž by měl nižší výkon. Zároveň nabízí mnohem tišší chod, jeho provoz tak nepřesahuje 38 dB. Navíc se mnohem lépe přizpůsobuje změnám teploty, ke kterým dochází při otevírání dveří. Věřte, že díky tomu vaše jídlo, nápoje, ovoce i zelenina dostanou tu nejlepší možnou péči.

Zelenina v misce chladničky_05

Technologie rychlého ochlazení vás nadchne

Otevírání dveří lednice vede k výkyvům vnitřní teploty, které nesvědčí uloženým potravinám. Chladnička Hisense RL528D4ECE tento problém řeší funkcí Super Cool. Po jejím spuštění se okamžitě sníží teplota o dva stupně a po šesti hodinách se zase vrátí na původní hodnotu. Vhod vám přijde hlavně po návratu z nákupu, kdy dveře lednice zůstávají obecně déle otevřené, abyste do ní uložili právě přinesené potraviny. Ty navíc mívají vyšší teplotu. Pomocí Super Cool se tak zároveň rychleji ochladí.

Holiday program u kombinované chladničky HISENSE French Door RT641N4AIE_06

Dopřejte své lednici prázdniny

V klidu a bez obav můžete vyrazit na dovolenou a odpočinek dopřát i své chladničce HISENSE RT641N4AIE. Než zabalíte poslední kufr a na delší dobu odjedete mimo domov, spustíte funkci Holiday. Tento americký skvost pak nastaví teplotu na 15 °C, která je dostatečná pro uchování potravin, když se často neotevírají dveře. Výsledkem bude nejen úspora elektrické energie, a tím pádem i vašich peněz, ale zároveň vám uložené nápoje či potraviny s delší trvanlivostí vydrží, až do vašeho příjezdu.

Zobrazené vlastnosti kombinované chladničky HISENSE French Door RT641N4AIE_07

Šetřete svou peněženku i přírodu

Chladničku French Door RT641N4AIE zkonstruovala společnost HISENSE s ohledem na životní prostředí. Veškeré použité materiály i technologie slouží k co největší úspoře energie. Lednice je tak vybavena třeba vakuovým izolačním panelem či účinným mrazícím systém. Díky tomu spadá do energetické třídy E. Spotřebuje proto až 0 47 % méně energie než obdobné zařízení ve třídě F. Budete tak šetřit nejen svou peněženku, ale trochu ulevíte i přírodě.

V kuchyni ustavená kombinovaná chladnička HISENSE French Door RT641N4AIE_08

Praktická, moderní a přizpůsobitelná

Tato kráska vás překvapí množstvím funkcí, technologií a vychytávek, které vám usnadní život. Nabídne vám elektronický ovládací panel i přehledný LED displej. Manipulaci s potravinami v mrazící části vám usnadní vysouvací přihrádka. Díky menší hloubce chladničky získáte v kuchyni prostor navíc. A samozřejmostí je i možnost výměny směru otevírání dveří. Kdo jednou vyzkouší širokou nabídku lednice HISENSE RT641N4AIE nebude chtít jinou.

Vlastnosti
Emisní třída hluku C
Hlučnost 38 DB
Zaměnitelné otevírání Ano (zákazník)
Možnost umístění Volně stojící
Počet polic 3
Napojení vody Ne
Celkový objem 344 L
Objem lednice 344 L
Objem mrazáku 149 L
Umístění mrazící části Dole
Výbava
Počet dveří 3
Dveře ve dveřích Ne
Výrobník ledu Ne
Zásobník na vodu Ne
Funkce
No frost Ano
Super mrazení Ano
Prázdninový režim Ano
Energetické parametry
Energetická třída E
Klimatická třída SN-N-ST-T
Roční spotřeba energie 289.00 KWH
Mrazící výkon 11.0 KGH
Rozměry a hmotnost
Výška 200.00 CM
Šířka 70.40 CM
Hloubka 69.40 CM
Hmotnost 95.00 KG
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: E

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Hisense RT641N4AIE lednice

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-16:00
Skrýt