Kendamil Premium 2 HMO+ 800 g
Kód produktu: 51363 Značka: Kendamil
Nové
467 Kč -20%
Snímek obrazovky 2024 07 24 v 8.44.29
Loading...

Kendamil Premium 2 HMO+ 800 g

Kód produktu: 51363 Značka: Kendamil

Pokračovací mléčná kojenecká výživa v prášku Kendamil Premium 2 HMO+ 800 g. Potravina je určená pro zvláštní výživu dětí od ukončeného 6. do 12. měsíce. Nová vylepšená receptura s oligosacharidem mateřského mléka HMO (3´GL) a prebiotiky (GOS a FOS) vznikla na základě 60 letého výzkumu a vývoje. Kojenecké mléko Kendamil Premium je inspirováno tím nejlepším z přírody. Jeho základ tvoří především plnotučné kravské mléko s přirozeným obsahem mléčného tuku po vzoru mateřského mléka.

Detailní informace

Cena
467 Kč –20 % 370 Kč 46,25 Kč / 100 g
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Popis produktu

Detailní popis produktu

Vlastnosti

  • Pokračovací mléčná kojenecká výživa v prášku
  • Potravina je určená pro výživu kojenců od ukončeného 6. do 12. měsíce
  • Z plnotučného mléka s přirozeným obsahem mléčného tuku
  • Obsahuje 0,57 g mléčného tuku na 100 ml připravovaného mléka
  • Oligosacharid mateřského mléka (3´GL)
  • Prebiotika GOS a FOS
  • Obsahuje DHA – při denním příjmu 100 mg přispívá k normálnímu vývoji zraku u kojenců
  • DHA rostlinného původu
  • Esenciální mastné kyseliny (ALA a LA)
  • Obsahuje vitamíny C a D – vitamíny C a D přispívají k normální funkci imunitního systému
  • Obsahuje jód – přispívá k normálnímu růstu dětí
  • Bez palmového oleje, bez rybího tuku a bez sóji
  • Vyrobeno bez použití GMO
  • Příjemná mléčná chuť
  • Skladujte na chladném a suchém místě
  • Baleno v ochranné atmosféře
  • Nedávejte do ledničky ani nezmrazujte
  • Obal je plně recyklovatelný
  • Spotřebujte do 4 týdnů po otevření

Složení

  • Plnotučné MLÉKO (107 g tekutého MLÉKA na 100 g prášku), demineralizovaná syrovátková bílkovina (z MLÉKA), rostlinné oleje (slunečnicový, kokosový, řepkový), laktóza (z MLÉKA), galaktooligosacharidy (z MLÉKA) 3 %, sušené odstředěné MLÉKO, koncentrát syrovátkové bílkoviny obohacený o alfa-laktalbumin (z MLÉKA), citrát vápenatý, chlorid draselný, mléčnan vápenatý, citronan sodný, cholin bitartát, fruktooligosacharidy 0,2 %, chlorid hořečnatý, olej z mikrořas Schizochytrium sp., L-askorban sodný, hydroxid draselný, inositol, L-thyrosin, olej z Mortierella alpina, taurin, nukleotidy (cytidin-5′-monofosfát, sodná sůl uridin-5′-monofosfátu, adenosin-5′-monofosfát, sodná sůl inosin-5′-monofosfátu, sodná sůl guanosin-5′-monofosfátu), L-fenylalanin, síran železnatý, síran zinečnatý, vitamín E, niacin, D-pantothenát vápenatý, síran měďnatý, thiamin, riboflavin, vitamin A, vitamin B6, síran manganatý, jodid draselný, kyselina listová, seleničitan sodný, vitamín K, vitamin D3, biotin, vitamín B12
  • Alergeny jsou vyznačeny VELKÝMI PÍSMENY
  • Složení se vztahuje ke sušenému stavu potraviny

Důležité upozornění

  • Kojení je nejlepší způsob výživy kojenců
  • Pokračovací mléko Kendamil Premium 2 HMO+ je vhodné pouze pro kojence starší než 6 měsíců a má tvořit pouze část smíšené stravy, přičemž nemá být používáno jako náhrada mateřského mléka během prvních 6 měsíců života
  • Rozhodnutí o zahájení podávání příkrmů, včetně jakékoli výjimky z pravidla věku 6 měsíců, by mělo být přijímáno pouze na radu nezávislých osob kvalifikovaných v lékařství, výživě nebo farmacii nebo jiných odborníků odpovědných za péči o matku a dítě, a to v závislosti na individuálním růstu a rozvojových potřebách konkrétního kojence
  • Po konzumaci mléka, zejména před spaním, dbejte na hygienu ústní dutiny kojence
  • Dodržujte pokyny pro přípravu, krmení a skladování, jinak ohrozíte zdraví kojence

Důležité doporučení

  • Po přípravě každé dávky balení pečlivě uzavřete
  • Nepřidávejte více nebo méně odměrek, než je stanoveno a ani cokoliv jiného
  • Připravenou stravu spotřebujte do 2 hodin, poté ji zlikvidujte
  • Neohřívejte v mikrovlnné troubě, hrozí opaření dítěte

Příprava

  • Před otevřením víčka vždy zkontrolujte, zda není ochranný klip poškozený
  • Pokud byl poškozen, mléko nepoužívejte
  • Odstraněný ochranný klip a folii ihned zlikvidujte tak, aby byly mimo dosah dětí. Umyjte si ruce a sterilizujte veškeré pomůcky a lahvičku
  • Převařte kojeneckou vodu a nechte vychladnout na cca 40 °C
  • Nepoužívejte opakovaně převařovanou vodu
  • Pomocí odměrky, která je součástí balení, přidejte do láhve s vodou odpovídající počet odměrek zarovnaných o hranu uvnitř balení (viz doporučené dávkování)
  • Láhev uzavřete a dobře protřepejte, aby se prášek rozpustil
  • Sejměte víčko a nahraďte jej sterilizovaným dudlíkem
  • Před podáváním ověřte teplotu mléka na vnitřní straně zápěstí (doporučená teplota je 37 °C) a podávejte

Parametry

Typ mléka Standardní
Vhodné od 6 do 12 měsíců
Příchuť Bez příchutě
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Kendamil Premium 2 HMO+ 800 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.