Nejprodávanější

flowerpot niagara art 640 toomax warm grey
 
750 Kč
flowerpot niagara art 640 toomax dark anthracite 3
 
750 Kč
zahon vyvyseny premium modrin 160x70x50cm dreveny 2
 
3 390 Kč
zahon vyvyseny premium modrin 135x70x50cm dreveny 4
 
2 850 Kč
záhon vyvýšený PREMIUM MODŘÍN 70x70x50cm dřevěný
 
1 870 Kč
Květináč GIGANT 120x50x40cm dřevěný
Květináč GIGANT 120x50x40cm dřevěný
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4326
 
2 570 Kč
Květináč MAXI 100x50x40cm dřevěný
Květináč MAXI 100x50x40cm dřevěný
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4325
 
1 940 Kč
17210708 vista modular garden bed 2 pack 9716 rgb
 
4 190 Kč
17210708 vista modular garden bed 2 pack 10696 rgb
 
4 190 Kč
vyvyseny zahon premium 180x90x76 cm 3
 
5 830 Kč
43 položek celkem
flowerpot niagara art 640 toomax warm grey
Novinka
Kód: RP_4419
flowerpot niagara art 640 toomax dark anthracite 3
Novinka
Kód: RP_4417
zahon vyvyseny premium modrin 160x70x50cm dreveny 2
Novinka
Kód: RP_4332
zahon vyvyseny premium modrin 135x70x50cm dreveny 4
Novinka
Kód: RP_4331
záhon vyvýšený PREMIUM MODŘÍN 70x70x50cm dřevěný
Novinka
Kód: RP_4330
Květináč GIGANT 120x50x40cm dřevěný
Novinka
Kód: RP_4326
Květináč MAXI 100x50x40cm dřevěný
Novinka
Kód: RP_4325
17210708 vista modular garden bed 2 pack 9716 rgb
Novinka
Kód: RP_4306
17210708 vista modular garden bed 2 pack 10696 rgb
Novinka
Kód: RP_4299
vyvyseny zahon premium 180x90x76 cm 3
Novinka
Kód: RP_4249
vyvyseny zahon premium 90x90x76cm 3
Novinka
Kód: RP_4248
vyvyseny zahon oval 160x80x82cm 5
Novinka
Kód: RP_4246
zahon vyvyseny skladaci 80x60 cm 3
Novinka
Kód: RP_4015
zahon vyvyseny skladaci 120x80 cm 2
Novinka
Kód: RP_4014
pareniste drevene prirodni 3
Novinka
2 000 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_3898
kvetinac obal dreveny 1
Novinka
760 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_3897
vyvyseny zahon maple square sedy
Novinka
Kód: RP_3676
gb f cold grey 2
Novinka
1 340 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_3277
gb d cold grey 2
Novinka
1 100 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_3276
gb b cold grey 3
Novinka
Kód: RP_3275
gb a cold grey 4
Novinka
Kód: RP_3272
17209666 new 2021 maple trough web
Novinka
Kód: RP_3148
17209665 new 2021 maple square web
Novinka
Kód: RP_3147
Květináč EUR PALETA
Novinka
860 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2873
Květináč STOJAN
Novinka
1 550 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2871
truhlik 64 zeleny
Novinka
160 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2850
zahradka mensi 2
Novinka
770 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2648
17192300 rattan style planter small 3022 rgb
Novinka
320 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1955
17194592 easy grow 6169 rgb
Novinka
2 490 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1845
17194592 easy grow 6169 rgb
Novinka
2 490 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1844
17199246 hanging sphere planter 6523 rgb
Novinka
469 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1843
17199246 hanging sphere planter 6193 rgb
Novinka
469 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1842
17197837 cylinder planter l 6903 rgb
Novinka
999 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1838
plutek zahonovy dreveny i
Novinka
165 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1729
Květináč ZAHRÁDKA kaskáda
Novinka
1 030 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1726
schudkovy kvetinac
Novinka
1 050 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1646
kvetinac obdelnik dreveny 4
Novinka
1 250 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_41
truhlik 64 hnedy 2
Novinka
340 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_33
truhlik 64 zeleny
Novinka
270 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_32
truhlik 44 hnedy 2
Novinka
230 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_29
prumer 301
Novinka
185 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_24
30x30 1
Novinka
165 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_23
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-15:00
Skrýt