Nejprodávanější

Snímek obrazovky 2024 11 06 v 13.27.00
2 331 Kč –30 %
Původně: 2 331 Kč  (–30 %)
1 630 Kč
Snímek obrazovky 2024 02 26 v 12.04.21
Steba SV 2 Sous Vide
Skladem (1 ks)
Kód: 48493
 
3 360 Kč
Snímek obrazovky 2024 03 13 v 10.35.28
380 Kč –34 %
Původně: 380 Kč  (–34 %)
249 Kč
Snímek obrazovky 2024 03 12 v 13.39.45
Rohnson DF-019 filtr
Skladem (5 ks)
Kód: 46932
 
130 Kč
Snímek obrazovky 2024 03 06 v 13.25.02
760 Kč –9 %
Bosch MUZ9AD1 adaptér
Skladem (1 ks)
Kód: 46629
Původně: 760 Kč  (–9 %)
690 Kč
Snímek obrazovky 2024 02 29 v 12.30.54
 
149 Kč
WhatsApp Image 2024 02 29 at 12.24.20
REPA čistící tablety pro kávovar 60ks
Skladem (>5 ks)
Kód: 46350
 
299 Kč
Snímek obrazovky 2024 02 28 v 14.45.01
Hoover H 75 sáčky do vysavače
Skladem (1 ks)
Kód: 46276
 
130 Kč
Snímek obrazovky 2024 02 15 v 16.11.43
 
1 290 Kč
46 položek celkem
Snímek obrazovky 2024 02 26 v 12.04.21
Zánovní
3 360 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 48493
Snímek obrazovky 2024 03 13 v 10.35.28
Akce Nové
–34 %
Kód: 47076
Snímek obrazovky 2024 03 12 v 13.39.45
Nové
130 Kč
Skladem (5 ks)
Kód: 46932
Snímek obrazovky 2024 03 06 v 13.25.02
Zánovní
–9 %
760 Kč 690 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 46629
Snímek obrazovky 2024 02 29 v 12.30.54
Nové
Kód: 46356
Snímek obrazovky 2024 02 29 v 12.28.02
Nové
Kód: 46353
WhatsApp Image 2024 02 29 at 12.24.20
Nové
Kód: 46350
Snímek obrazovky 2024 02 28 v 14.45.01
Vystavený kus
130 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 46276
Snímek obrazovky 2024 02 15 v 16.11.43
Zánovní
Kód: 45616
p19435 2
Akce Zánovní
–8 %
12 060 Kč 10 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 45237
rý
Akce Zánovní
–21 %
599 Kč 470 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 45117
c8eb8d49b0a6c20401f18d0edda58560 mm2000x2000
Nové Kosmetická vada
–31 %
8 760 Kč 5 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 44220
Snímek obrazovky 2023 11 24 v 12.41.34
Akce Nové
–29 %
Kód: 42618
398301822 868187018122801 7635494813259503166 n
Akce Zánovní
–46 %
1 298 Kč 690 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 41940
product 1712767
Nové
Kód: 41406
9582bba64edf1d4bf0ec008dd506d670 mm2000x2000
Vystavený kus Kosmetická vada
–12 %
2 140 Kč 1 870 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 40894
16ff2c1366c845fe6484f144ae435cda mm2000x2000
Akce Zánovní Kosmetická vada
–37 %
3 490 Kč 2 190 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 40791
342332640 946209006562720 1942827149769628232 n
Akce Vystavený kus Kosmetická vada
–36 %
1 879 Kč 1 190 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 40786
375833420 840772880864215 8749064660683491532 n
Vystavený kus Zánovní
Kód: 40779
320139164 8789287391089117 8767863398868633760 n
Akce Vystavený kus
–10 %
650 Kč 580 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 40689
291620572 562322928709213 4844106242659526324 n
Akce Vystavený kus
–19 %
1 460 Kč 1 180 Kč
Skladem (2 ks)
Kód: 40688
321033435 556218383074364 4659628523636588175 n
Vystavený kus Zánovní
Kód: 40680
339143626 930670358062159 9132450768450120606 n
Akce Vystavený kus Zánovní
–34 %
470 Kč 310 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 40677
347396717 620071299787206 41347465293797715 n
Nové Vystavený kus Kosmetická vada
660 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 37368
345071219 6448086761947169 3320204823548459750 n
Vystavený kus
Kód: 36921
VonShef vaflovač
Akce Zánovní
–14 %
570 Kč 490 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 34632
334113585 228216729621019 5157211311563473947 n
Akce Vystavený kus Kosmetická vada
–23 %
899 Kč 690 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 34602
322992700 549834423724708 2247340007126055784 n (1)
Nové Vystavený kus
Kód: 30618
316122168 662668682007970 7488390857506927125 n
Akce Nové Kosmetická vada
–11 %
2 260 Kč 1 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 27981
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.