MORA IS 8688 DW sporák
Kód produktu: 59185 Značka: Mora
Akce Vystavený kus
13 990 Kč -19%
Snímek obrazovky 2025 01 16 v 15.18.40
Loading...

MORA IS 8688 DW sporák

Kód produktu: 59185 Značka: Mora

 

Elektrický indukční sporák s multifunkční troubou, sklokeramická indukční deska, dotykové ovládání desky, 4 varné zóny, ukazatel zbytkového tepla varných zón, SuperBoost, ConnectZone

Detailní informace

Cena
13 990 Kč –19 % 11 240 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Indukční sporák MORA IS 8688 DX

  • indukční varná deska
  • energetická třída A
  • 4 varné zóny
  • vnitřní objem trouby 70 l
  • Hi-Light varné zóny
  • program na čištění ECO CLEAN
  • osvětlení trouby
  • funkce SuperBoost
Varná deska u indukčního sporáku MORA IS 8688 DX_02

Sporák MORA s indukční deskou

Indukční sporák MORA IS 8688 DX s multifunkční troubou a sklokeramickou indukční deskou energeticky spadá do energetické třídy A. Díky rychlému předehřevudosáhne 200° C už za pouhých 4,5 minuty. Na nerezovém ovládacím panelu můžete jednoduše nastavit dva různé časovače doby pečení – buď zadáte přesný počet minut, nebo konkrétní čas, kdy má být jídlo hotové. Některá nastavení trouby si navíc můžete přizpůsobit. Ať už jde o hlasitost zvukového signálu či úroveň osvětlení na digitálním displeji. 

Indukční sporák MORA IS 8688 DX_03

Dokonalý přehled o pečení

Chtěli byste zkontrolovat stav svého jídla v troubě, ale víte, že otevření dvířek způsobí ztrátu tepla a prodlouží dobu vaření? Sporák Mora IS 8688 DX naštěstí nabízí ideální řešení: skleněná dvířka s maxi průzorem a efektivním vnitřním osvětlením. Díky tomu můžete snadno sledovat, jak se vašemu jídlu daří, kdykoli se vám zlíbí, aniž byste dovnitř pustili studený vzduch

Indukční sporák MORA IS 8688 DX_04

Extra velký objem

Příprava bohatého rodinného menu se pro vás stane hračkou. Objem trouby sporáku Mora IS 8688 DX totiž dosahuje úctyhodných 70 l. Klidně tak můžete připravit pečenou krůtu nebo hned tři rozdílné chody, které se současně pečou na více plechách – třeba hranolky, koláč a pizza. Výsledkem budou vždy dokonale propečenépokrmy na všech úrovních.  Získáte tak dostatek prostoru pro všechny své oblíbené pečené dobroty.

EcoClean čištění u indukčního sporáku MORA IS 8688 DX_05

EcoClean hydrolytické čištění

Pomocí páry se se velmi snadno zbavíte i silného znečištění. Stačí do rozehřáté trouby MORA IS 8688 DX vložit plech, nalít do něj vodu a zapnout program EcoClean. Během 30 minut se veškeré nečistoty uvolní. A až vnitřek trouby vychladne, stačí je jednoduše setřít hadříkem. Zbavíte se tak nejen chemických úklidových prostředků, ale i pracného, a ne vždy účinného, drhnutí nečistot houbičkou.

Varná deska u indukčního sporáku MORA IS 8688 DX_06

Rychlý ohřev s indukční varnou deskou

Indukční varná deska se zahřívá výrazně rychleji než sklokeramické. Navíc zahřívá pouze dno varné nádoby. Je tak hospodárnější a bezpečnější. Deska sporáku Mora IS 8688 DX je navíc vybavena zónami Hi-Light, které zaručují ještě rychlejší ohřev. Umožňují tak přivést vodu na těstoviny k varu, usmažit steak nebo ohřát omáčku v rekordním čase. Mají totiž upravené topné spirály, které se velmi rychle a rovnoměrně rozehřívají. Vařit tak můžete začít už pár sekund po zapnutí. A pokud opravdu spěcháte, poslouží vám funkce Superboost, se kterou přivedete 2 l vody k varu už za 5 minut. Potřebujete uvařit opravdu kotel polévky nebo omáčky? Pak vám přijde v hod funkce ConnectZone. Pomocí jednoho dotyku můžete přemostit dvě varné zóny do jedné velké. Ovládání pro úpravu výkonu se pochopitelně sloučí také.

Vysunuté plechy z trouby u indukčního sporáku MORA IS 8688 DX_08

Programy, které vás potěší

Se sporákem Mora IS 8688 DX se můžete těšit na řadu unikátních pečicích program. Patří mezi ně třeba Pizza, díky kterému si domácí pizzu rychle upečete ve 300 °C – stejně jako v italské restauraci. Pokud vám na oběd nezbývá příliš času, hodí se vám program pro mražená a hotová jídla. Hotovky si s ním připravíte do pár minu bez potřeby předehřívání trouby. Užijte si křupavá smažená jídla bez tuku díky funkci horkovzdušného fritování. Ten zvládne vytvořit zlatavou kůrku a skvělou chuť bez jediné kalorie navíc. Užijte si tak výrazně zdravější kuřecí stripsy, krokety či jakoukoli vaši oblíbenou pochoutku, která běžně vyžaduje ponoření do rozpáleného oleje. Jestli jste milovníky domácího chleba, je pro vás připravena Extra pára, která se postará, aby byl váš bochník nadýchaný a na povrchu křupavý.

Vysunutý plech z trouby indukčního sporáku MORA IS 8688 DX_09

Praktický sporák Mora

Indukční sporák Mora IS 8688 DX je vybavený praktickými vychytávkami, které vám výrazně zjednoduší vaření. Rozlehlý úložný prostor v dolní části sporáku vám umožní snadné uložení velkých hrnců nebo třeba XXL hlubokého pekáče. Díky tomu máte všechno potřebné hned po ruce. S dvěma vrstvami skla s reflexnímu povrchu zaručují dvířka trouby dokonalou tepelnou izolaci – nebude docházet k úniku tepla a nehrozí popálení. Navíc jsou zkonstruované se speciální mechanikou, díky které dochází k tlumení při jejich dovírání. Vhod vám přijdou i výsuvné teleskopické rošty.

Obecné
Trouba Elektrická
Typ přístroje Sporák indukční
Model IS 8688 DW
Vlastnosti
Objem trouby 70 L
Deska Indukční
Výbava
Displej Digitální
Počet plotýnek 4
Teleskopický výsuv plechů Ano
Funkce
Gril Ne
Multizóna Ano
Energetické parametry
Energetická třída A
Rozměry a hmotnost
Výška 85.00 CM
Šířka 50.00 CM
Hloubka 59.40 CM
Barva
Barva Bílá
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu MORA IS 8688 DW sporák

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.