Nejprodávanější

Snímek obrazovky 2025 04 01 v 10.32.11
1 697 Kč –41 %
Původně: 1 697 Kč  (–41 %)
990 Kč
Snímek obrazovky 2025 02 06 v 8.32.04
3 299 Kč –30 %
Původně: 3 299 Kč  (–30 %)
2 290 Kč
Snímek obrazovky 2025 01 24 v 7.59.32
449 Kč –30 %
Původně: 449 Kč  (–30 %)
310 Kč
Snímek obrazovky 2025 01 24 v 7.51.02
450 Kč –53 %
Původně: 450 Kč  (–53 %)
210 Kč
Snímek obrazovky 2025 01 24 v 7.42.58
129 Kč –22 %
Původně: 129 Kč  (–22 %)
100 Kč
Snímek obrazovky 2024 12 05 v 14.38.40
2 290 Kč –37 %
Původně: 2 290 Kč  (–37 %)
1 440 Kč
Snímek obrazovky 2024 12 05 v 14.29.46
3 699 Kč –31 %
Původně: 3 699 Kč  (–31 %)
2 550 Kč
Snímek obrazovky 2024 11 20 v 11.32.18
2 279 Kč –50 %
Původně: 2 279 Kč  (–50 %)
1 130 Kč
Snímek obrazovky 2024 11 20 v 11.23.17
2 278 Kč –28 %
Původně: 2 278 Kč  (–28 %)
1 630 Kč
Snímek obrazovky 2024 11 20 v 11.02.20
3 470 Kč –31 %
Původně: 3 470 Kč  (–31 %)
2 390 Kč
191 položek celkem
313427576 649417983333040 6946585488272276211 n
Nové
Kód: 26772
313285518 646259766982195 3699310902268628465 n
Akce Nové
–22 %
1 270 Kč 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 26706
WhatsApp Image 2022 10 20 at 12.06.08
Vystavený kus
–38 %
630 Kč 390 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 26406
WhatsApp Image 2022 10 20 at 10.23.10
Akce Nové
–49 %
630 Kč 320 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 26391
311703574 634944491447056 9114356060628995706 n
Nové
Kód: 25998
298270722 588241329450706 4068991533565851586 n
Kosmetická vada
Kód: 24033
297835481 585755399699299 5912386739391878205 n
Nové
Kód: 23958
297825064 585750513033121 6374135646748990685 n
Výprodej Nové
–10 %
650 Kč 580 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 23955/37 Detail
2ae74f5120eb239d9933203f57de2191 mmf600x600
Kosmetická vada
–8 %
Kód: 23931
291888615 570809831193856 2353084884549108535 n
Nové
Kód: 23040
292245899 564342975173875 8112322872511097525 n
Výprodej Kosmetická vada
140 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 22890
WhatsApp Image 2022 06 27 at 15.56.46 Kód: 22524
gelati divci set overaly s farma obrazky ruzove 108701
Vystavený kus
–23 %
Kód: 21585
WhatsApp Image 2022 06 10 at 15.30.59
Vystavený kus
Kód: 21579
287381922 547482783526561 7948558302234473453 n
Tip Vystavený kus
Kód: 21558
ad37519a9a543eb9f1ad9098f8f574f9 mmf600x600
Tip Vystavený kus
Kód: 21555
2736x26202
Akce Nové Vystavený kus
–40 %
150 Kč 90 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 21549
Broel Chlapecká čepice Aldik - šedá
Výprodej Vystavený kus
Kód: 21546
Sensor Cyklo Square dámský Dres kr.ruk. fialová
Nové
Kód: 20919
Lehký cyklo dres Adidas Adizero SS Jersey Men
Nové
Kód: 20904
Pánské lehké kraťasy Dakine Boundary Short Black 34"
Nové
Kód: 20901
ODLO Telegraphe Odlo Graphite Grey/Black L
Nové
Kód: 20721
370053a0b914c8e20bf94f1b571f8534 mm1600x1600
Nové
Kód: 20715
IX5670R 03 58303b23 bc96 43e7 bdfa 51a0307358e1 large
Akce Nové
–23 %
1 290 Kč 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16157
616rvTTYp7L. AC UY741
Nové
–23 %
1 290 Kč 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16156
image 25502 19 v1
Nové
Kód: 16134
1000 2022 02 24T162449.803
Nové
–25 %
860 Kč 640 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16128
Axcent pánské hodinky iX5670R-01
Nové
–23 %
1 290 Kč 990 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16122
Dámské hodinky Gant Lauderdale - IPG W70485
Tip Nové
–19 %
4 360 Kč 3 490 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16119
Dámské hodinky Festina Trend 16936/2
Nové
–19 %
2 090 Kč 1 680 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16113
Pánské hodinky Komono Winston Monte Carlo Lizard
Tip Nové
–31 %
1 740 Kč 1 190 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16095
Pánské hodinky Adexe 1868B-08
Nové
–58 %
1 630 Kč 680 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16086
Pánské hodinky Festina 16747/1
Akce Nové
1 530 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 16062
1000 2022 02 07T135919.332
Nové
Kód: 15309
1000 2022 01 14T165833.652
Nové
–18 %
2 950 Kč 2 390 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 13962
Zpět nahoru
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-15:00
Skrýt