Philco PCGD 900 X, Kombinovaný sporák nerez
Kód produktu: 62836 Značka: Philco
Akce Nové
34 990 Kč -19%
Snímek obrazovky 2025 02 10 v 16.10.35
Loading...

Philco PCGD 900 X, Kombinovaný sporák nerez

Kód produktu: 62836 Značka: Philco

Kombinovaný sporák • šířka 90 cm • energetická třída A • objem 103 l • elektrická trouba • regulace teploty v rozsahu 60 °C – 260 °C • gril • mechanické ovládání • teleskopický pojezd • kruhové topné těleso • horký vzduch • 5 plynových hořáků • WOK hořák • integrované zapalování • pojistka plynových hořáků • 8 programů • časovač • tlumené zavírání • příslušenství: 2 × plech na pečení, 1 × rošt • V × Š × H: 90 × 90 × 60 cm

Detailní informace

Cena
34 990 Kč –19 % 28 290 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Philco PCGD 900 X, nerez

Opravdový pomocník nejen pro šéfkuchaře, to je kombinovaný sporák Philco PCGD 900 X. Disponuje objemem 103 l a má 5 plynových hořáků. Elektrická trouba na pečení má 2 horkovzdušné ventilátory, celkem tedy 5 topných těles a 8 programů. Funkce časovače a automatického nastavení nabízí možnost nastavení času, teploty a ideálního režimu. Vnitřní prostor trouby je osvětlen 2 světly. Teplotu je možné regulovat v rozsahu 60 °C – 260 °C pomocí mechanických knoflíků.

Oceníte pokročilé vybavení včetně teleskopického pojezdu, skleněného poklopu, grilovacího roštu a rožně. Dvířka mají trojité sklo s tlumeným zavíráním. Plynová varná deska má i oblíbený hořák pro WOK pánev. Zapalování hořáků je integrované a maximální bezpečnost zaručí pojistka. Spotřebič patří do úsporné energetické třídy A. Příslušenství sporáku obsahuje 2 × plech na pečení a 1 × rošt.

 

 


 

Klíčové vlastnosti:

  • Kombinovaný sporák s plynovou varnou desko
  • 5 plynových hořáků s manuálním ovládáním
  • 8 programů s regulací teploty v rozsahu 60 °C – 260 °C
  • Trouba má objem 103 l, horký vzduch a kruhové topné těleso
  • Automatické nastavení, časovač a tlumené zavírání

 

Výkonný sporák splní i náročné požadavky svého kuchaře.

 

Manuální ovládání

Ovládání je mechanické pro plotnu i troubu. Každá plotýnka má svůj ovladač. Elektrická trouba má 8 programů s regulací teploty do 260 °C.

 

 


 

Kvalitní zpracování

Masivní litinová mřížka a chromované podpěry jsou kvalitně zpracované pro zachování dlouhé životnosti. Vnitřní část trouby je smaltová a snadno se udržuje.

 

 


 

5 plynových hořáků

Dostatečný počet hořáků a ideální rozmístění umožní vaření více pokrmů najednou. Snadno připravíte menu o několika chodech pro celou rodinu nebo partu přátel.

 

 


 

Elektrická trouba

Trouba má 5 topných těles, z toho 2 tělesa pro horký vzduch, se kterými připraví pečené i grilované speciality. Teleskopický výsuv zajistí pohodlnou manipulaci. Bohaté příslušenství nabízí neomezené možnosti využití a praktický časovač a automatické nastavení usnadní celý proces. 

 

 

Obrázky produktů jsou pouze informativního charakteru.
 
Konstrukce
Typ volně stojící
Typ varné desky plyn
Objem 103,00 l
Počet varných zón 5
Funkce
Časovač/minutka  ano
Pojistka plynových hořáků  Ano
Gril/infragril  Ano
Horký vzduch  Ano
Otočný gril  Ano
Počet programů 8
Speciální funkce  -
Displej  ano
Zapalování hořáků elektrické integrované v knoflíku
Kruhové těleso  Ano
Energetické vlastnosti
Energetická třída  A
Spotřeba energie  1,12 kWh
Celkový příkon  3,40 kW
Připojení  220–240 V
Doplňující vlastnosti
Osvětlení ano
Výsuv plechů bezpečnostní / drátěné závěsy
Ovládání  mechanické – knoflíkové
Čištění trouby  hladký smalt
Příklop  skleněný
Tlumené zavírání dvířek Ano
Další parametry
Záruka 24 měsíců
Rozšířená záruka  -
Rozšířená záruka značky Ne
Příslušenství trouby / sporáku  2 x plech na pečení, 1 x rošt
Trysky na propan-butan v balení Ano
Značka kvality dTest  Ne
Šířka sporáku 90,00 cm
Výška sporáku 90,00 cm
Hloubka sporáku 60,00 cm
Barva sporáku nerez
Retro  Ne
Značky Philco
Rozměry výrobku
Šířka výrobku 90.0 cm
Výška výrobku 90.0 cm
Hloubka výrobku 60.0 cm
Hmotnost výrobku 81.9 kg
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: A

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Philco PCGD 900 X, Kombinovaný sporák nerez

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je otevřena
Dnes 8:00-16:00
Skrýt