Philips Sonicare DiamondClean HX3866/41, zubní kartáček
Kód produktu: 39731 Značka: Philips
Vystavený kus Nekompletní (změna příslušenství)
0506aba5758ccec63cdba74543275464 mm2000x2000
Loading...

Philips Sonicare DiamondClean HX3866/41, zubní kartáček

Kód produktu: 39731 Značka: Philips

 Balení neobsahuje trysky k zubní sprše

Philips Sonicare DiamondClean 9000 a Přenosná ústní sprcha HX3866/41

 

Detailní informace

Cena
5 480 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Popis produktu

Detailní popis produktu

Dopřejte své ústní dutině tu nejlepší možnou péči! Kombinace sonického elektrického zubního kartáčku a výkonné ústní sprchy dokonale odstraní zbytky jídla a zubní plak z povrchu zubů i mezizubních prostor. Philips Sonicare DiamondClean nové generace je vybavený tlakovým senzorem, který vás automaticky upozorní v okamžiku, kdy zuby příliš drhnete. K lepší čisticí technice vás vede i díky propojení s chytrou mobilní aplikací, prostřednictvím které vám v reálném čase poskytuje komplexní zpětnou vazbu o čištění zubů a rady na míru. Díky technologii BrushSync přístroj rozpozná typ používané kartáčkové hlavice a automaticky pro vás vybere takový režim čištění, který se k ní nejlépe hodí. Na nutnost výměny kartáčkové hlavice vás včas upozorní zvukovým signálem a rozsvícením příslušné kontrolky. Ústní sprcha dokáže odstranit až 99,9 % plaku a nečistot z mezizubních prostor, plošek zubů a linie podél dásní.* Kompletní cyklus čištění trvá pouze asi 60–90 vteřin, a to díky jedinečné trysce směřující proud vody do tvaru písmene X. Oba přístroje disponují různými režimy čištění a třemi stupni intenzity čištění pro váš maximální komfort. Součástí balení je tělo kartáčku v bílé barvě, kartáčková hlavice navržená pro důkladné odstranění zubního plaku, elegantní nabíjecí sklenice, pevné cestovní pouzdro s USB nabíjením a přenosná ústní sprcha se dvěma tryskami.  

Klíčové vlastnosti:

  • Elektrický sonický zubní kartáček nové generace
  • Tlakový senzor
  • Propojení s chytrou mobilní aplikací 
  • Výkonná přenosná ústní sprcha
  • Technologie Philips Sonicare a Quad Stream pro šetrné čištění

 

Vždy je cesta, jak čistit lépe.  

Technologie Philips Sonicare a Quad Stream

Inovativní technologie Philips Sonicare je výjimečná kombinováním stíravých a pulzujících pohybů kartáčkové hlavice. Ta jich vykoná až 62 000 za jedinou minutu a za pouhou minutu používání kartáčku vaší ústní dutině dopřeje přibližně stejnou péči jako po měsíci čištění klasickým manuálním zubním kartáčkem. Zubní pasta napěněná na mikrobublinky pak proniká i k těm nejhůře přístupným místům a zbavuje je zubního plaku. Přenosná ústní sprcha je vybavená pokročilou technologií Quad Stream a proud vody směřuje do tvaru písmene X. Pokrývá velkou plochu ústní dutiny naráz a hloubkově ji vyčistí během několika málo okamžiků.  

Dokonalé odstranění zubního plaku

Zbavte se zubního plaku snadno a bez námahy! K elektrickému zubnímu kartáčku patří speciálně navržená kartáčková hlavice C3 Premium Plaque Defense s měkkými adaptabilními vlákny určená pro precizní odstranění zubního plaku. Dokáže odstranit až 10x více plaku z obtížně přístupných míst.** Přenosná ústní sprcha důkladně vyčistí i ta nejhůře přístupná místa v ústech a zbaví vás až 99,9 % plaku a nečistot z mezizubních prostor, plošek zubů a linie podél dásní.*  

Tlakový senzor pro šetrné čištění

Příliš velký tlak vyvíjený na zuby a dásně během čištění může způsobovat celou řadu zdravotních problémů, a přitom není vůbec jednoduché určit, zda zuby čistíte správným způsobem. Elektrický zubní kartáček Philips Sonicare DiamondClean nové generace je proto vybavený citlivým tlakovým senzorem, který dokáže optimální míru tlaku určit. Pokud kartáčkem příliš tlačíte, dá vám přístroj jemnou pulzací a rozsvícením kontrolky na těle kartáčku pokyn zuby tolik nedrhnout a čistit je šetrněji. 7 z 10 lidí uvádí, že jim tato funkce pomohla čistit si zuby lépe.  

Různé režimy a nastavení intenzity čištění 

Starejte se o své zuby přesně tak, jak právě potřebujete a jak vám to je příjemné! Sonický elektrický zubní kartáček Philips Sonicare DiamondClean nové generace disponuje několika režimy: režim Clean se hodí pro důkladné každodenní čištění, režim White+ efektivně odstraňuje povrchové skvrny, režim Gum Health se hodí pro citlivé dásně a režim DeepClean+ je určený pro velmi důkladné čištění. Ústní sprcha nabízí režim Clean s klasickým prouděním vody pro každodenní čištění a režim Deep Clean s pulzacemi pro extra důkladné čištění. Oba přístroje jsou vybavené třemi intenzitami čištění pro vaše maximální pohodlí.  

Technologie BrushSync 

Inovativní technologie BrushSync vám pomůže váš kartáček používat na maximum. Tělo kartáčku dokáže díky zabudovaným mikročipům komunikovat s nasazenou kartáčkovou hlavicí, rozpoznat její typ a doporučit vám takový režim čištění, který se pro ni nejlépe hodí. Zároveň na základě způsobu a frekvence používání automaticky sleduje stav jejího opotřebení. V okamžiku, kdy nastal čas ji vyměnit za novou, se rozsvítí kontrolka na rukojeti kartáčku a zazní krátký zvukový signál.   

Mobilní aplikace a praktické časovače

Moderní elektrický zubní kartáček Philips Sonicare DiamondClean nové generace vnímá způsob, jakým o své zuby pečujete a je schopný vám poskytnout okamžitou zpětnou vazbu o vaší čisticí technice. Umožňuje propojení s chytrou mobilní aplikací Philips Sonicare, prostřednictvím které vás navádí k lepšímu používání kartáčku a zdravější ústní dutině. Kartáček je také vybavený chytrými časovači: časovač Smartimer pro vaše pohodlí hlídá celkovou dobu čištění zubů a časovač BrushPacer dává v pravidelných intervalech znamení, že nastal čas přesunout se do další části úst tak, abyste každou z nich čistili stejně pečlivě.  

Dokonalé čištění celých úst

Kompletní vyčištění celé ústní dutiny vám díky výkonné ústní sprše zabere asi 60–90 vteřin. Díky jedinečné konstrukci a speciální trysce, která směřuje proudění vody do tvaru písmene X pokryje mnohem větší plochu naráz. V porovnání s tradičním čištěním mezizubních prostor zubní nití je tento způsob nesrovnatelně rychlejší, důkladnější a komfortnější.   2 trysky pro extra výkon 

Výkonná přenosná ústní sprcha Philips Sonicare Power Flosser je vybavena dvěma různými tryskami. Standardní tryska je určena pro klasické čištění mezizubních prostor stálým proudem vody. Tryska Quad Stream směřuje proudění vody do tvaru písmene X a tím pokryje mnohem větší plochu najednou. Během několika málo okamžiků kompletně vyčistí všechna problematická místa včetně linie podél dásní. Obě trysky je možné snadno nasadit i sundat.  

Příslušenství vhodné na cesty 

K elektrickému zubnímu kartáčku patří praktické pouzdro, do kterého přesně zapadne tělo kartáčku i kartáčková hlavice a umožňuje nabíjení prostřednictvím USB kabelu. Snadno si jej můžete přibalit s sebou i na cesty mimo domov. Součástí balení je i elegantní nabíjecí sklenice a minimalistická základna.  

  •  V laboratorní studii. Výsledky v praxi se mohou lišit.
  • * více než manuální kartáček

 

Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Philips Sonicare DiamondClean HX3866/41, zubní kartáček

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.