Registrace

Typ zákazníka

Osobní údaje

Bezpečnostní kontrola

Fakturační adresa

Uvádějte pouze, pokud jste plátci DPH. Vždy začíná dvěma písmeny - kódem státu. Pro ČR má tvar CZ + 8-10 číslic. Pozor, slovenský ekvivalent je IČ DPH, ne slovenské DIČ! Anglicky - VAT number.
Nevyplňujte toto pole:
Česká republika +420
Afghánistán +93
Albánie +355
Alžírsko +213
Andorra +376
Angola +244
Antarktika +672
Antigua a Barbuda +1
Argentina +54
Arménie +374
Austrálie +61
Ázerbajdžán +994
Bahamy +1242
Bahrajn +973
Baleárské ostrovy +34
Bangladéš +880
Barbados +1246
Belgie +32
Belize +501
Bělorusko +375
Benin +229
Bermudské ostrovy +1441
Bhútán +975
Bolívie +591
Bosna a Hercegovina +387
Botswana +267
Brazílie +55
Brunej +673
Bulharsko +359
Burkina Faso +226
Burundi +257
Čad +235
Černá Hora +382
Čína +86
Dánsko +45
Dominica +1
Dominikánská republika +1809
Džibuti +253
Egypt +20
Ekvádor +593
Eritrea +291
Estonsko +372
Etiopie +251
Faerské ostrovy +298
Federální státy Mikronésie +691
Fidži +679
Filipíny +63
Finsko +358
Francie +33
Francouzská Polynézie +689
Gabun +241
Gambie +220
Ghana +233
Grenada +1
Grónsko +299
Gruzie +995
Guatemala +502
Guernsey +44
Guinea +224
Guinea-Bissau +245
Guyana +592
Haiti +509
Honduras +504
Hongkong +852
Chile +56
Chorvatsko +385
Indie +91
Indonésie +62
Irák +964
Írán +98
Irsko +353
Island +354
Itálie +39
Izrael +972
Jamajka +1876
Japonsko +81
Jemen +967
Jersey +44
Jihoafrická republika +27
Jižní Súdán +211
Jordánsko +962
Kambodža +855
Kamerun +237
Kanada +1
Kapverdy +238
Katar +974
Kazachstán +7
Keňa +254
Kiribati +686
Kolumbie +57
Komory +269
Kongo +242
Kongo (Demokratická republika Kongo) +243
Korea (Korejská lidově demokratická republika) +850
Korea (Korejská republika) +82
Kosovo +383
Kostarika +506
Kuba +53
Kuvajt +965
Kypr +357
Kyrgyzstán +996
Laos +856
Lesotho +266
Libanon +961
Libérie +231
Libye +218
Lichtenštejnsko +423
Litva +370
Lotyšsko +371
Lucembursko +352
Madagaskar +261
Maďarsko +36
Malajsie +60
Malawi +265
Maledivy +960
Mali +223
Malta +356
Maroko +212
Marshallovy ostrovy +692
Mauretánie +222
Mauricius +230
Mexiko +52
Moldavsko +373
Monako +377
Mongolsko +976
Mosambik +258
Myanmar +95
Namíbie +264
Nauru +674
Německo +49
Nepál +977
Niger +227
Nigérie +234
Nikaragua +505
Nizozemsko +31
Norsko +47
Nový Zéland +64
Omán +968
Pákistán +92
Palau +680
Palestina +970
Panama +507
Papua Nová Guinea +675
Paraguay +595
Peru +51
Pitcairn +64
Pobřeží slonoviny +225
Polsko +48
Portoriko +1
Portugalsko +351
Rakousko +43
Reunion +262
Rovníková Guinea +240
Rumunsko +40
Rusko +7
Rwanda +250
Řecko +30
Salvador +503
Samoa +682
San Marino +378
Saúdská Arábie +966
Senegal +221
Severní Irsko +44
Severní Makedonie +389
Severní Mariany +1
Seychely +248
Sierra Leone +232
Singapur +65
Slovensko +421
Slovinsko +386
Somálsko +252
Spojené arabské emiráty +971
Spojené státy americké +1
Srbsko +381
Srí Lanka +94
Středoafrická republika +236
Súdán +249
Surinam +597
Svatá Lucie +1
Svatý Kryštof a Nevis +1
Svatý Tomáš a Princův ostrov +239
Svazijsko +268
Sýrie +963
Šalomounovy ostrovy +677
Španělsko +34
Španělsko - Ceuta +34
Španělsko - Kanárské ostrovy +34
Španělsko - Melilla +34
Švédsko +46
Švýcarsko +41
Tádžikistán +992
Tanzánie +255
Thajsko +66
Tchajwan +886
Togo +228
Tonga +676
Trinidad a Tobago +1868
Tunisko +216
Turecko +90
Turkmenistán +993
Tuvalu +688
Uganda +256
Ukrajina +380
Uruguay +598
Uzbekistán +998
Vanuatu +678
Vatikán +39
Velká Británie +44
Venezuela +58
Vietnam +84
Východní Timor +670
Zambie +260
Západní Sahara +212
Zimbabwe +263

Potvrzení

Registrovat přes sociální sítě

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Otevírací doba
Skrýt