Detailní popis produktu
- velikost: S
- materiál: polyester
- síťovaná struktura materiálu
Komentář k produktu Rozlišovací oboustranný dres Spokey Shiny Vesta žlutá-oranžová S
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
- velikost: S
- materiál: polyester
- síťovaná struktura materiálu
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.
Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.
Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.
Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.
Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.
Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.
Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.
Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.
Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.
Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.
Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.
Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci
nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad
Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá:
9:00–15:00
So–ne: Zavřeno
Při nákupu na e-shopu je možné platit:
Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.
Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:
Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.
V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.
Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.
Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.
Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.
Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.
Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.
Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.
Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.
Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.
Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.
Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.
Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.
Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.
Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.
Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.
Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.
V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.
Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste
přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou
adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o
koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter
poškození.
Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo
výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je
cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží
bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 %
kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás
kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat
na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.
Čas | Pauza | |
Po | 8:00 - 16:00 | - |
Út | 8:00 - 16:00 | - |
St | 8:00 - 16:00 | - |
Čt | 8:00 - 16:00 | - |
Pá | 8:00 - 15:00 | - |
So | Zavřeno | - |
Ne | Zavřeno | - |