Nejprodávanější

Sedák UNI motiv vlčí máky - set 4 kusy
Sedák UNI motiv vlčí máky - set 4 kusy
Skladem (>5 ks)
Kód: 33809S4_8882
 
316 Kč
Sedák UNI motiv vlčí máky
Sedák UNI motiv vlčí máky
Skladem (>5 ks)
Kód: 33809_8881
 
79 Kč
Sedák UNI motiv pes - set 4 kusy
Sedák UNI motiv pes - set 4 kusy
Skladem (>5 ks)
Kód: 35119S4_8902
 
316 Kč
Sedák UNI motiv pes
Sedák UNI motiv pes
Skladem (>5 ks)
Kód: 35119_8901
 
79 Kč
Sedák UNI motiv Monstera - set 4 kusy
Sedák UNI motiv Monstera - set 4 kusy
Skladem (>5 ks)
Kód: 39155S4_9172
 
316 Kč
Sedák UNI motiv Monstera
Sedák UNI motiv Monstera
Skladem (>5 ks)
Kód: 39155_9171
 
79 Kč
Sedák UNI motiv maskáč - set 4 kusy
Sedák UNI motiv maskáč - set 4 kusy
Skladem (>5 ks)
Kód: 33843S4_8880
 
316 Kč
Sedák UNI motiv maskáč
Sedák UNI motiv maskáč
Skladem (>5 ks)
Kód: 33843_8879
 
79 Kč
Sedák UNI motiv luční kvítí - set 4 kusy
Sedák UNI motiv luční kvítí - set 4 kusy
Skladem (>5 ks)
Kód: 33814S4_8894
 
316 Kč
Sedák UNI motiv luční kvítí
Sedák UNI motiv luční kvítí
Skladem (>5 ks)
Kód: 33814_8893
 
79 Kč
541 položek celkem
Polstr na křeslo Swivel vínový melír
Nové
Kód: 34185_7192
Polstr na křeslo Swivel vínový
Nové
795 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: 30275_1913
Polstr na křeslo Swivel tyrkysový melír
Nové
Kód: 34188_7947
Polstr na křeslo Swivel tmavě zelený melír
Nové
Kód: 34182_7190
Polstr na křeslo Swivel tmavě šedý melír
Nové
Kód: 34184_7193
Polstr na křeslo Swivel tmavě béžový melír
Nové
Kód: 34190_7196
Polstr na křeslo Swivel šedý melír
Nové
Kód: 34183_7191
Polstr na křeslo Swivel šedý kepr
Nové
Kód: 30724_7174
Polstr na křeslo Swivel oranžový melír
Nové
Kód: 34187_7194
Polstr na křeslo Swivel okrový
Nové
795 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: 30201_1910
Polstr na křeslo Swivel modrý melír
Nové
Kód: 34192_7197
Polstr na křeslo Swivel látka motiv vlčí máky
Nové
Kód: 33689_7953
Polstr na křeslo Swivel látka motiv květiny
Nové
Kód: 33685_7948
Polstr na křeslo Swivel látka motiv krajka
Nové
Kód: 33687_7951
Polstr na křeslo Swivel látka motiv kopretiny
Nové
Kód: 33686_7950
Polstr na křeslo Swivel látka motiv červená srdce
Nové
Kód: 33688_7949
Polstr na křeslo Swivel látka levandule
Nové
Kód: 30595_7291
Polstr na křeslo Swivel hnědý melír
Nové
Kód: 34180_7173
Polstr na křeslo Swivel fialový melír
Nové
Kód: 34191_7195
Polstr na křeslo Swivel béžový melír
Nové
Kód: 34186_7175
Polstr na křeslo papasan 115 cm žlutý melír
Nové
Kód: 34029_7350
Polstr na křeslo papasan 115 cm vínový melír
Nové
Kód: 34025_7051
Polstr na křeslo papasan 115 cm vínový
Nové
Kód: 30455_7042
Polstr na křeslo papasan 115 cm tyrkysový melír
Nové
Kód: 34028_7054
Polstr na křeslo papasan 115 cm tmavě zelený melír
Nové
Kód: 34022_7048
Polstr na křeslo papasan 115 cm tmavě šedý melír
Nové
Kód: 34024_7050
Polstr na křeslo papasan 115 cm tmavě modrý melír
Nové
Kód: 34302_7353
Polstr na křeslo papasan 115 cm tmavě béžový melír
Nové
Kód: 34300_7351
Polstr na křeslo papasan 115 cm šedý melír
Nové
Kód: 34023_7049
Polstr na křeslo papasan 115 cm světle zelený melír
Nové
Kód: 34021_7047
Polstr na křeslo papasan 115 cm světle béžový melír
Nové
Kód: 34026_7052
Polstr na křeslo papasan 115 cm oranžový melír
Nové
Kód: 34027_7053
Polstr na křeslo papasan 115 cm okrová kostka
Nové
Kód: 30451_9119
Polstr na křeslo papasan 115 cm motiv srdce LOVE
Nové
Kód: 33663_7815
Polstr na křeslo papasan 115 cm motiv červená srdce
Nové
Kód: 33668_9136
Polstr na křeslo papasan 115 cm malinový melír
Nové
Kód: 34303_7354
Polstr na křeslo papasan 115 cm levandule
Nové
Kód: 30464_7045
Polstr na křeslo papasan 115 cm hnědý melír
Nové
Kód: 34020_7046
Polstr na křeslo papasan 115 cm hnědý kepr
Nové
Kód: 30469_9149
Polstr na křeslo papasan 115 cm fialový melír
Nové
Kód: 34301_7352
Polstr na křeslo papasan 115 cm černý kepr
Nové
Kód: 30470_9135
Polstr na křeslo papasan 110 cm vínový kepr
Nové
Kód: 30055_896
Polstr na křeslo papasan 110 cm šedý kepr
Nové
Kód: 30660_9156
Polstr na křeslo papasan 110 cm okrový CZ
Nové
Kód: 30056_895
Polstr na křeslo papasan 110 cm motiv srdce LOVE
Nové
Kód: 33653_6630
Polstr na křeslo papasan 110 cm motiv růže
Nové
Kód: 33660_7899
Polstr na křeslo papasan 110 cm motiv květiny
Nové
Kód: 33655_6631
Polstr na křeslo papasan 110 cm motiv červená srdce
Nové
Kód: 33658_9114
Zpět nahoru
Další produkty
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je otevřena
Dnes 8:00-16:00
Skrýt