Nejprodávanější

17212350 new 2023 premier 759 10801 rgb
PREMIER domek 759
Skladem (2 ks)
Kód: RP_4922
 
34 790 Kč
17198329 minnesota 6563 rgb
MINNESOTA křeslo plastové - hnědá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4909
 
719 Kč
17198329 minnesota 5763 rgb
MINNESOTA křeslo plastové - cappuccino
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4908
 
719 Kč
17198329 minnesota 5765 rgb
MINNESOTA křeslo plastové - grafit
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4907
 
719 Kč
Zahradní křeslo SOFIE kovové - šedá textilie
 
575 Kč
Zahradní křeslo SOFIE kovové - černá textilie
 
575 Kč
petra kreslo taupe sede 5
PETRA ARMCHAIR plastové křeslo - šedá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4806
 
1 290 Kč
recanati tupe 2
RECANATI plastové křeslo - šedá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4801
 
720 Kč
recanati grafit 3
RECANATI plastové křeslo - grafit
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4800
 
720 Kč
17213493 new 2025 noa cup chair 11625 rgb
křeslo NOA DUO - olivová
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4792
 
2 990 Kč
143 položek celkem
Zahradní křeslo ZWMC-31 kovové
960 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2095
17203426 artisan 7x7 9893 rgb
29 990 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2078
17204256 artisan 7x9 9899 rgb
37 590 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2077
17197128 manor 6x5 dd 6357 rgb
15 250 Kč
Skladem (4 ks)
Kód: RP_2076
17180012 santorini 5801 rgb
619 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1919
17199558 samanna 5789 rgb
849 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_1909
ass comfort chair black antracit s006 m06 Kód: RP_1897
17204172 oakland 1175 sd 9896 rgb
46 990 Kč
Skladem (3 ks)
Kód: RP_1861
xt1012c Kód: RP_1772
17201675 vermont 6557 rgb Kód: RP_794
london chair 1 Kód: RP_791
zavesny stolik na balkon 40 x 60 cm patio 2
830 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_658
17197916 factor 8x8 6281 rgb
33 950 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_646
17197129 manor 6x8 dd 6361 rgb
18 750 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_644
manor 6x5w dark grey front window
15 250 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_643
17197853 iowa 5461 rgb Kód: RP_614
17202798 trenton dining 5868 rgb
1 690 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_604
17202798 trenton dining 5867 rgb
1 690 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_603
17180012 santorini 5797 rgb
619 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_596
17199558 samanna 5788 rgb
849 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_450
Zahradní křeslo ZWMC-38 kovové
1 890 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_426
17197853 iowa 5463 rgb Kód: RP_356
17197853 iowa 5464 rgb Kód: RP_355
17192157 with cushion cube with cushion 2411 cmyk2 Kód: RP_325
17192157 with cushion cube with cushion 2412 cmyk2 Kód: RP_324
london chair black antracit s006 m06 1 Kód: RP_202
Zahradní křeslo ZWMC-32 kovové
850 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_146
zwmc 19 mala
970 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_145
zmwc 037 kreslo kovove 4
1 280 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_144
angela kreslo polohovci 2 Kód: RP_139
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry žlutý melír
Nové
Kód: 179849_7627
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry zelený melír
Nové
Kód: 179842_7618
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry vínový melír
Nové
Kód: 179845_7621
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry vínový kepr
Nové
Kód: 179865_7624
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry tyrkysový melír
Nové
Kód: 179848_7622
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry tmavě šedý melír
Nové
Kód: 179844_7620
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry tmavě modrý melír
Nové
Kód: 179852_7623
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry tmavě béžový melír
Nové
Kód: 179850_7628
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry šedý melír
Nové
Kód: 179843_7619
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry světle zelený melír
Nové
Kód: 179841_7625
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry oranžový melír
Nové
Kód: 179847_7626
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry malinový melír
Nové
Kód: 179853_7696
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry hnědý melír
Nové
Kód: 179840_7617
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry fialový melír
Nové
Kód: 179851_7629
Ratanová sedací souprava Subaliu - polstry bílý kepr
Nové
Kód: 179867_7630
Ratanová sedací souprava Java polstr Oliver
Nové
Kód: 111490_3179
Zpět nahoru
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-15:00
Skrýt