Server Dell PowerEdge T150 Xeon E-2314/ 32GB/ 2x 480GB SSD R1 + 2x 4TB 7.2k R1/ 2x GLAN/ iDRAC 9 Basic 15G/ 3Y PS NBD
Kód produktu: 67759 Značka: Dell
Akce Novinka Vystavený kus
48 730 Kč -20%
Snímek obrazovky 2025 03 14 v 10.45.30
Loading...

Server Dell PowerEdge T150 Xeon E-2314/ 32GB/ 2x 480GB SSD R1 + 2x 4TB 7.2k R1/ 2x GLAN/ iDRAC 9 Basic 15G/ 3Y PS NBD

Kód produktu: 67759 Značka: Dell

Xeon E-2314 2.8GHz / 32GB / 2x 480GB + 2x 4TB SATA / 1x 300W / iDRAC 9 basic / 2x GLAN / 3YNBD

Detailní informace

Cena
48 730 Kč –20 % 38 980 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Popis produktu

Detailní popis produktu

Výkonný jednosocketový server v provedení Mini Tower pro malé nebo domácí kanceláře a malé a střední podniky – pro konsolidaci dat a rychlejší práci aplikací.

Poznámka: Pokud uvažujete o provozování serverového OS Linux, ujistěte se, že Váš operační systém podporuje nasazení nad on-board SATA řadičem, který tento server obsahuje.

Na tento produkt je poskytována záruka 3 roky ProSupport on-site next business day.
Oprava v rámci tohoto záručního servisu probíhá kdekoliv po celé ČR následující pracovní den.

V tomto serveru jsou disky/SSD napojené na on-board SATA řadič.
Tento server nedisponuje HW řadičem, tudíž tento konkrétní server není vhodný pro virtualizaci.
Pokud hledáte server pro virtualizaci, musí mít HW řadič, hledejte servery s řadičem H355, H745, H755, H965.

SPECIFIKACE:

Procesor: Intel Xeon E-2314
Velikost operační paměti: 32 GB (2× 16 GB) DDR4
HDD kapacita: 2× 480 GB SSD, 2× 4 TB SATA (7200 ot/min)
Optická mechanika: ne
Operační systém: bez OS
Provedení skříně: Tower

Diskové pozice
Až čtyři 3,5" disky SAS/SATA

Komunikace: 2× RJ-45 (Broadcom 5720 DP)
Vzdálená správa: iDRAC9 Basic 15G

Sloty
1× PCIe x16 (konektor x16)
2× PCIe x4 (konektor x8)
1× PCIe x1

Podrobný popis konfigurace
Šasi 4× 3,5" disky
Procesor Intel Xeon E-2314 (2,8 GHz, Turbo 4,5 GHz, 8 MB Cache, 4C/4T, 65 W)
Operační paměť 32 GB (2× 16 GB) 3200 MHz UDIMM ECC
Pevný disk 2× 4 TB SATA 3,5" (7200 ot/min)
SSD disk 2× 480 GB SATA, Read Intensive, ISE, 6Gbps, 512e, 2.5" ve 3.5" rámečku, Cabled
Bez grafické karty
Síť 2× 1GbE LAN, integrovaná na desce
Vzdálená správa iDRAC9 Basic 15G
Trusted Platform Module 2.0
Zdroj 1× 300 W
Záruka 3 roky, ProSupport on-site next business day
Barva černá

PROCESOR
Výrobce procesoru  
Intel
Typ procesoru  
Intel Xeon E
Model procesoru  
E-2314
Takt procesoru  
2,8 GHz
Takt procesoru při přetaktování  
4,5 GHz
Vyrovnávací paměť procesoru 
8 MB
Počet instalovaných procesorů  
1
Nečinné stavy 
Ano
Execute Disable Bit 
Ano
PAMĚŤ
Vnitřní paměť  
32 GB
Typ vnitřní paměti  
DDR4-SDRAM
Typ vyrovnávací paměti 
Unregistered (unbuffered)
Rozvržení paměti  
1 x 32 GB
Frekvence paměti  
3200 MHz
Paměťové sloty  
4x DIMM
ECC  
Ano
Maximální vnitřní paměť  
128 GB
ÚLOŽNÁ MÉDIA
Celková kapacita úložiště  
960 GB
Počet instalovaných SSD 
2
Kapacita disku SSD  
480 GB
Rozhraní pro disky SSD  
SATA
Podporované velikosti SSD 
3.5"
Počet podporovaných SSD 
4
Podpora RAID  
Ne
Typ optické jednotky  
Ne
POČÍTAČOVÁ SÍŤ
Typ rozhraní Ethernetu 
Gigabit Ethernet
Technologie kabeláže  
10/100/1000Base-T(X)
Připojení na síť Ethernet  
Ano
Řadič LAN 
Broadcom 5720
MOŽNOSTI PŘIPOJENÍ
Počet portů Ethernetu (RJ-45)  
2
Počet portů USB 2.0  
5
Počet portů USB 3.2 (3.1 1. generace) Typ A 
2
Počet sériových portů  
1
Počet VGA portů  
1
VZHLED
Typ skříně  
Rack (4U)
Barva  
Černá
VÝKON
Vzdálená správa 
iDRAC9 Basic 15G
SOFTWARE
Poskytovaný operační systém 
Ne
Kompatibilní operační systémy  
Microsoft Windows Server with Hyper-V Red Hat Enterprise Linux SUSE Linux Enterprise Server Citrix Hypervisor Canonical Ubuntu Server LTS
SPECIÁLNÍ FUNKCE PROCESORU
Technologie Intel® Software Guard Extensions (Intel® SGX) 
Ano
Intel® 64 
Ano
Technologie Intel® Virtualization (VT-x)  
Ano
Technologie Intel® VT-x s technologií Extended Page Tables (EPT) 
Ano
Technologie Intel® Trusted Execution 
Ano
Technologie Intel Enhanced Intel SpeedStep 
Ano
Virtualizační technologie Intel® VT-d  
Ano
CPU konfigurace (max) 
1
PŘÍKON
Délka napájecího kabelu 
2 m
Konektor napájecího kabelu 1 
C13 rozdvojovač
Konektor napájecího kabelu 2 
C14 rozdvojovač
Proud napájecího kabelu 
10 A
UHLÍKOVÁ STOPA
Uhlíkové emise na konci životnosti (kg CO2e)  
21
Celkové uhlíkové emise, fáze bez použití (kg CO2e)  
617
Verze PAIA  
1.3.2, 2022
Uhlíkové emise, spotřeba energie (kg CO2e)  
1610
Uhlíkové emise, logistika (kg CO2e)  
139
Celkové emise uhlíku, směrodatná odchylka (kg CO2e)  
1010
Uhlíkové emise, výroba (kg CO2e)  
457
Celková uhlíková stopa (kg of CO2e)  
2230
HMOTNOST A ROZMĚRY
Šířka  
175 mm
Výška  
360 mm
Hloubka  
453,8 mm
Hmotnost  
11,7 kg
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Server Dell PowerEdge T150 Xeon E-2314/ 32GB/ 2x 480GB SSD R1 + 2x 4TB 7.2k R1/ 2x GLAN/ iDRAC 9 Basic 15G/ 3Y PS NBD

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-16:00
Skrýt