Sporák Gorenje GK6B41WD
Kód produktu: 49275 Značka: Gorenje
Vystavený kus Kosmetická vada
12 030 Kč -29%
Snímek obrazovky 2024 05 29 v 12.26.57
Loading...

Sporák Gorenje GK6B41WD

Kód produktu: 49275 Značka: Gorenje

Přepravní poškození viz foto.

Ideální sporák pro profesionální výsledky.
Trouba, nyní ještě prostornější, má zaoblený tvar, který připomíná tradiční pece na dřevo. To umožňuje optimální cirkulaci vzduchu, která jídlo zcela obklopí, takže bude uvnitř jemné a šťavnaté a navenek neuvěřitelně křupavé. V 71litrové dutině se zapuštěnými bočnicemi je vzduch distribuován ještě lépe, což omezuje dojem, že se v některých částech netopí. Speciální dynamika cirkulace vzduchu poskytuje vynikající podmínky pro profesionální vaření na jednom nebo více roštech současně.

Detailní informace

Cena
12 030 Kč –29 % 8 490 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

Ultra odolný a ultra hladký
Kvalita a typ smaltu jsou pro troubu a její provoz obzvláště důležité. SilverMatte je vysoce odolný a pevný materiál, který odolá extrémnímu teplu. Bez mikropórů pokrývá povrchy trouby a pečicí plechy, díky čemuž jsou odolné vůči nejvyšším teplotám, mikrovlnám a páře. Trojitý povlak na vnitřní straně podporuje odraz tepla a poskytuje dodatečnou izolaci. Smalt SilverMatte také umožňuje lepší výsledky při čištění trouby, aby byl její vnitřek čistý a bezpečný.

Technická charakteristika
Obecně
Typ zařízení: Kombinovaný sporák
Linka: Advanced Line
Energetická třída: A
Barva bílá
Typ varné desky: Kombinovaná
Materiál ovládacího panelu: Lakovaný kov
Materiál dveří: sklo
Vnitřek nádrže: SilverMatte
Materiál víka
Dveřní závěs: klasický
Tvar HomeMade Plus: Ano
Účinnost
Užitný objem trouby: 71 l
Typ trouby: horkovzdušná trouba
Plocha největšího pekáče: 1316 cm2

Ovládání
Funkce časovače: Mechanické zastavení minutových hodin
Tvar tlačítek: Ergonomická tlačítka
Zapalování plynových hořáků: Elektrické zapalování plynových hořáků jednou rukou

Varné zóny
Varná zóna vpředu vlevo: Malý hořák
O vlevo vpředu (mm):54
Výkon varné zóny na levé přední straně: 1000 W
Varná zóna vpředu vpravo: Velký hořák
O pravý přední (mm):99
Výkon varné zóny na pravé přední straně: 3000 W
Varná zóna vlevo vzadu: Rychloohřevná deska
O vlevo vzadu (mm): 180
Výkon varné zóny vlevo vzadu: 2000 W
Varná zóna vpravo vzadu: Centrální plynový hořák
O pravá zadní (mm): 74
Výkon varné zóny vpravo vzadu: 1900 W
Výkon nosných roštů: Smaltovaný


Způsoby vytápění
Rychlé předehřátí
Konvenční s ventilátorem
Spodní a horní ohřívač
Velký infrazářič s ventilátorem
Velký infrazářič
Funkce pizza
Pečení mražených potravin
Odmrazování
AquaClean
Charakteristika
Osvětlení trouby: vzadu
Sklopné topné těleso pro snadné čištění: Ne

Zařízení
Vodítka pekáče: Drátěná vodítka
Sada špejlí: Ne
Nádobí na pečení:
1 hluboký smaltovaný pekáč
1 mělký smaltovaný pekáč
Rošt do trouby: 1 ks
Sonda do masa: Ne
Kříž pro nosný rošt: No
Tukový filtr: Ne
Uzavřené plynové trysky: zemní plyn G20/20
Druh plynu: G30/30 pro propan butan

Bezpečnostní systémy
Dvířka: Dvojitá dvířka trouby s 1násobným odrazem teploty
Teplota dvířek trouby: CompactDoor
Zámek dveří: Ne
Signalizace zbytkového tepla: Ne
Termoelektrická pojistka pro automatické vypnutí: Ano

Technická data
Spotřeba energie konvenční trouba (nový energetický štítek): 0,941 kWh
Spotřeba energie (ventilátor): 0,81 kWh
Příkon: 4,8 kW
Šířka produktu: 600 mm
Výška výrobku: 850 mm
Hloubka výrobku: 600 mm
Šířka zabaleného produktu: 676 mm
Výška zabaleného produktu: 952 mm
Hloubka zabaleného produktu: 718 mm
Hrubá hmotnost produktu: 50,7 kg
Čistá hmotnost produktu: 47,3 kg
Frekvence: 50/60 Hz
Připojovací napětí: 220-240 V
Typ připojení: AC 230V/400V

Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Hmotnost: 60 kg
Energetická třída: A

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Sporák Gorenje GK6B41WD

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-16:00
Skrýt