Nejprodávanější

Snímek obrazovky 2025 03 12 v 11.06.36
11 990 Kč –16 %
Kombinovaný sporák BEKO FBM62330GWDTN
Skladem (3 ks)
Kód: 67615
Původně: 11 990 Kč  (–16 %)
9 990 Kč
Snímek obrazovky 2025 02 10 v 16.10.35
34 990 Kč –19 %
Původně: 34 990 Kč  (–19 %)
28 290 Kč
erfgh
790 Kč –30 %
Mora 685981 příklop ke sporáku
Skladem (1 ks)
Kód: 62818
Původně: 790 Kč  (–30 %)
550 Kč
Snímek obrazovky 2025 01 16 v 15.30.24
13 990 Kč –16 %
Původně: 13 990 Kč  (–16 %)
11 690 Kč
Snímek obrazovky 2025 01 16 v 15.18.40
13 990 Kč –19 %
MORA IS 8688 DW sporák
Skladem (1 ks)
Kód: 59185
Původně: 13 990 Kč  (–19 %)
11 240 Kč
Snímek obrazovky 2024 07 31 v 7.54.28
19 480 Kč –19 %
AEG Elektrický sporák CCB5442CBM
Skladem (1 ks)
Kód: 51681
Původně: 19 480 Kč  (–19 %)
15 680 Kč
Snímek obrazovky 2024 05 29 v 12.26.57
12 030 Kč –29 %
Sporák Gorenje GK6B41WD
Skladem (1 ks)
Kód: 49275
Původně: 12 030 Kč  (–29 %)
8 490 Kč
7 položek celkem
Snímek obrazovky 2025 02 10 v 16.10.35
Akce Nové
–19 %
34 990 Kč 28 290 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 62836 Detail
erfgh
Akce Nové Vystavený kus
–30 %
790 Kč 550 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 62818
Snímek obrazovky 2025 01 16 v 15.18.40
Akce Vystavený kus
–19 %
13 990 Kč 11 240 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 59185 Detail
Snímek obrazovky 2024 07 31 v 7.54.28
Akce Nové
–19 %
19 480 Kč 15 680 Kč
Skladem (1 ks)
Kód: 51681 Detail

Jak vybrat sporák?

Sporák kombinuje varnou desku a pečící troubu v jednom spotřebiči, zpravidla volně stojícím. Můžete se setkat také s vestavěnými sporáky, v podstatě se však jedná o zvýhodněný set varné desky a pečící trouby od jednoho výrobce, které lze využít i zvlášť. Při výběru je nejdůležitější se rozhodnout, zda chcete elektrický, plynový nebo kombinovaný sporák. Každý typ má své výhody a nevýhody a rozhodnutí záleží na vašich preferencích, ale také na možnostech připojení ve vaší kuchyni. 

Plynový sporák

Plynový sporák využívá plyn na vaření i pečení. Dnes již není příliš oblíbený, jelikož plynová trouba nenabízí tak dobré pečící vlastnosti. Problém je zejména v nerovnoměrné distribuci tepla a chybí také pokročilé funkce. Nevýhodou může být také náročnější údržba a samozřejmě nutnost přípojky plynu. Plynové sporáky na propan butan se však hodí například do obytného vozu nebo na chatu. 

  • Přesná regulace plamene
  • Rychlé rozpálení a ohřev
  • Jednoduché ovládání

Elektrický sporák

Elektrický sporák kombinuje elektrickou varnou desku s elektrickou troubou. Nabízí tak mnohem více funkcí a dnes jsou k dostání jak levnější sporáky s litinovou nebo se sklokeramickou deskou, tak úsporné sporáky s rychlou indukční deskou. Stejně tak trouba může být jak klasická, tak horkovzdušná. Cena, spotřeba i pohodlí při vaření se odvíjí právě od typu varné desky a trouby. Vaření na kvalitní indukční varné desce může být srovantelné s plynem, naproti tomu vaření na litině trvá velmi dlouho a není tak pohodlné.

  • Různé varianty varných desek a trouby
  • Moderní design a snadná údržba
  • Jednoduché ovládání

Kombinovaný sporák

Nejoblíbenější typ je kombinovaný sporák, který spojuje plynovou desku s elektrickou troubu. Pro uživatele s plynovou přípojkou umožňuje rychlé vaření na plynu a zároveň precizní ovládání i pokročilé funkce elektrické trouby. Některé kombinované sporáky mají navíc varnou desku rozdělenou – část plotýnek je indukční, část plynová. Máte tak to nejlepší z obou světů.

  • Přesná regulace plamene
  • Rychlé rozpálení a ohřev
  • Pokročilé funkce trouby

 

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-15:00
Skrýt