Volně stojící myčka nádobí Beko Beyond BDFN 26646 XC
Kód produktu: 67894 Značka: Beko
Akce Novinka Poškozený obal Nové
12 990 Kč -23%
Snímek obrazovky 2025 03 19 v 20.03.56
Loading...

Volně stojící myčka nádobí Beko Beyond BDFN 26646 XC

Kód produktu: 67894 Značka: Beko

Volně stojící myčka nádobí Beko Beyond BDFN 26646 XC v úsporné energetické třídě C dokáže mít až 16 sad nádobí, je vybavena speciálním mycím ramenem CornerIntense, programem HygieneIntense se silou páry a vyšší teplotou zajistí odstranění 99,9% bakterií a virů a ProSmart invertorovým motorem s nízkou hlučností.

Detailní informace

Cena
12 990 Kč –23 % 9 990 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Varianty
Ekologická likvidace starého kusu
Výnos do patra ?
Popis produktu

Detailní popis produktu

CornerIntense™ rameno

Perfektně umyté nádobí i v rozích myčky

Oproti běžnému mycímu ramenu má CornerIntense™ vylepšený tvar a pohybuje se po čtverci, nikoliv po kružnici jako běžné rameno. Díky tomu se voda s mycím prostředkem dostanou do všech rohů myčky a umyjí nádobí v rozích stejně dobře, jako by bylo umístěné uprostřed spodního koše.

Hygienicky čisté nádobí na 99,99 %

Program HygieneIntense umí horkou vodou a párou odstranit nečistoty i 99,99 % virů a bakterií. V jednom kroku tak nádobí umyje, vydezinfikuje a zanechá ho hygienicky čisté.

HygieneIntense
Příborová přihrádka

Pěkně umyté příbory i více místa

Příborová přihrádka poskytuje dostatek prostoru pro rozložení příborů a drobného nádobí a je vybavená i vlastním sprchováním. Díky příhrádce lze pak vyjmout koš na příbory ze spodního koše a získat další místo pro velké kusy nádobí.

Rychleji suché nádobí

Automatické otevření dveří SelfDry umožňuje uniknutí přebytečné vlhkosti z prostoru myčky po skončení programu. Díky tomu je nádobí dříve suché a je připravené k uložení.

Automatické otevření dveří
ProSmart™ invertorový motor

Tiché, úsporné a spolehlivé mytí

ProSmart™ invertorový kompresor je tím správným srdcem myčky. Oproti klasickému motoru má tišší provoz, spotřebuje méně elektřiny a jeho dlouhá životnost zaručuje spolehlivý provoz myčky po několik let.

Nastavitelný koš do 3 výšek

Upravte výšku horního koše pohodlně, aniž byste museli přeskládávat celou myčku. Koš Acrobat lze nastavit do tří různých výšek i ve chvíli, když je plný nádobí. Pomocí zmáčknutí klapky na každé straně uvolníte aretaci koše a můžete jej posunout nahoru a dolů.

Koš Acrobat

 

Typ Volně stojící
Barva Inox
Energetická třída (A - G) C
Počet programů 6
Programy Auto program, Intensive70 , Eco50, Delicate40, Quick& Shine, Mini30
Funkce HygieneIntense, TrayWash, TimeDelay, Fast+, Odložený start 0,5 –24 hod,
Výbava Příborová přihrádka, Výškověnastavitelný horní košAcrobat se 3 polohami, držáky na mytí nožů̊ a držáky na mytí plechů, Senzor čistoty vody, mechanický GlassCare systém na ochranu skla
Displej Ano
Motor ProSmart Inverter
Ovládání Direct Access
Počet teplot 5
Počet sad nádobí 16
Délka programu mytí 3:56
Spotřeba el. energie při mytí 75
Spotřeba vody při mytí 9,5
Počet sprchovacích úrovní 3
Hlučnost mytí 44
CornerIntense rameno ano
DeepWash ne
Automatické otevření dveří Ano
AutoDose (automatické dávkování) ne
Direct Access ovládání ne
HomeWhiz ne
BabyProtect+ ne
Vnitřní osvětlení Ne
HygieneIntense ano
Posuvný dávkovač mycího prostředku ne
FlexFit™ panty ne
Příborová přihrádka ano
Odložený start ano
Signalizace provozu na podlahu ne
SmoothMotion™ Koš ne
Příborová přihrádka-flexi ne
Quick&Clean™ / Quick&Shine™ ano
Koš Acrobat ano
Posuvný koš na příbory ne
GlassShield ano
SelFit panty ano
SlideFit panty ne
SoftTouch povrch ne
SteamGloss® ne
TrayWash™ držáky na mytí plechů ano
Sklopné držáky nádobí ano
Fast+ funkce ano
Úsporné tepelné čerpadlo ne
Rozměry výrobku
Šířka 60 cm
Výška 85 cm
Hloubka 60 cm
Distribuce CZ
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 2 roky
Energetická třída: C

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Volně stojící myčka nádobí Beko Beyond BDFN 26646 XC

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.

Prodejna je nyní zavřena
Dnes 8:00-16:00
Skrýt