Xiaomi Redmi Buds 3, bílá sluchátka
Kód produktu: 36117 Značka: Xiaomi
Akce Vystavený kus Zánovní
600 Kč -26%
336888514 1351120525453117 1657287453836109659 n
Loading...

Xiaomi Redmi Buds 3, bílá sluchátka

Kód produktu: 36117 Značka: Xiaomi

Použité 

Minimalistický design, krásně vyladěný zvuk – moderní Bluetooth 5.2 sluchátka Xiaomi Redmi Buds 3 mají 12mm výkonné měniče a nový čip Qualcomm QCC3040 pro stabilnější připojení. Duální mikrofon umí potlačit okolní hluky při handsfree hovorech. Hrají 5 h na nabití, dalších 15 h přidá 600mAh nabíjecí box.

Detailní informace

Cena
600 Kč –26 % 440 Kč
Dostupnost
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
2.4.2025
Popis produktu

Detailní popis produktu

POPIS

Klíčové vlastnosti Xiaomi Redmi Buds 3

  • Krásná in-ear sluchátka od oblíbené značky Xiaomi
  • Bluetooth 5.2 bezdrátové připojení
  • Čip Qualcomm QCC3040 pro stabilní spojení
  • Výkonné 12mm dynamické měniče
  • Krásně vyladěný a detailní zvuk
  • Vestavěný duální mikrofon s potlačením hluků z okolí
  • Detekce nasazení sluchátek do uší
  • Baterie 35 mAh s výdrží 5 h na nabití
  • Nabíjecí pouzdro pro dalších 15 h provozu sluchátek
  • Rychlonabíjecí funkce
  • IP54 odolnost vodě a prachu
  • Hmotnost pouhých 4,5 g/sluchátko
  • MIUI pop-up okno na mobilu při otevření pouzdra
  • Velice pohodlné pecky do uší
  • Intuitivní dotykové ovládání na sluchátkách
stylová Bluetooth sluchátka do uší xiaomi redmi buds 3 bluetooth technologie miui připojení pop up okno ip54 odolnost vodě prachu nabíjecí box rychlonabíjecí funkce skvělý zvuk výkonné měniče

Xiaomi Redmi Buds 3: Lehounká jako peříčka

Minimalistický design sluchátek Xiaomi Redmi Buds 3 splňuje současné požadavky na vzhled moderních in-ear sluchátek. Každé sluchátko tohoto modelu váží pouhopouhých 4,5 g a je velice pohodlné v uchu při nošení díky dobře tvarované pecce. IP54 certifikace garantuje odolnost sluchátek vůči vodě a prachu, proto je můžete nosit i při sportu. K mobilu se připojují automaticky po vyndání z pouzdra. Přímo na displeji vám vyskočí MIUI pop-up okno s informacemi o připojení sluchátek. Sluchátka disponují funkcí detekce v uších, při vyjmutí z uší přestávají automaticky hrát, čímž šetří energii baterie.

 stylová Bluetooth sluchátka do uší xiaomi redmi buds 3 bluetooth technologie miui připojení pop up okno ip54 odolnost vodě prachu nabíjecí box rychlonabíjecí funkce skvělý zvuk výkonné měniče

Krásně detailní zvuk, výdrž až 20 h

Sluchátka Xiaomi Redmi Buds 3 těsně přiléhají k uším a dobře pasivně izolují od okolních hluků. Výkonné dynamické 12mm měniče stojí za příjemně vyladěným a hezky detailním zvukem sluchátek. Ke zdroji zvuku je připojíte skrze Bluetooth 5.2 bezdrátovou technologii. Stabilní a rychlé spojení zajistí i nový výkonný čip Qualcomm QCC3040. Vestavěný duální mikrofon potlačí okolní hluky tak, aby byly vaše handsfree hovory srozumitelné. Na jedno nabití hrají sluchátka 5 h, energii pro dalších 15 h provozu dodá 600mAh nabíjecí box. Díky rychlonabíjecí funkci jsou za 10 min nabíjení připravená pro dalších 90 min poslechu.

 stylová Bluetooth sluchátka do uší xiaomi redmi buds 3 bluetooth technologie miui připojení pop up okno ip54 odolnost vodě prachu nabíjecí box rychlonabíjecí funkce skvělý zvuk výkonné měniče

Věděli jste, že…

…oblíbená americká skupina 30 Seconds To Mars potvrdila, že díky covidové epidemii, která kapele znemožnila koncertovat, nashromáždila přes 200 nových songů? Jared Leto ovšem ještě nenastínil, kdy by měla nová deska vyjít. Poslední řadovkou 30 Seconds To Mars je deska America vydaná na jaře 2018. Jared Leto navíc právě teď září ve filmu Klan Gucci, kde hrál roli Paola Gucciho. Nyní se může Jared opět věnovat předně muzice. Než kluci z kapely vydají nové album, můžete si zatím do sluchátek Xiaomi pustit jejich hity jako Closer To The Edge, The Kill, From Yesterday nebo třeba Kings And Queens.


 stylová Bluetooth sluchátka do uší xiaomi redmi buds 3 bluetooth technologie miui připojení pop up okno ip54 odolnost vodě prachu nabíjecí box rychlonabíjecí funkce skvělý zvuk výkonné měniče

 

Vlastnosti

  • Stylová in-ear sluchátka v moderním minimalistickém designu
  • Bezdrátová Bluetooth 5.2 technologie, dosah 10 m
  • Vynikající zvuk bohatý na detaily
  • Osazena 12mm dynamickými měniči
  • Dobrá pasivní izolace od okolních hluků
  • MIUI pop-up okno při otevření pouzdra, automatické připojení k mobilu
  • Výdrž sluchátek 5 h na nabití
  • Plně nabitá do 1,5 h, rychlonabíjecí funkce za 10 min dalších 90 min provozu
  • Nabíjecí box se 600mAh akumulátorem, prodlouží dobu provozu sluchátek o 15 h
  • Systém 2 mikrofonů, dokonale čisté handsfree hovory
  • IP54 odolnost vodě a prachu
  • Qualcomm QCC3040 čip pro rychlejší přenos dat, stabilnější připojení a nižší spotřebu energie

Dodávané příslušenství

  • Nabíjecí USB-C kabel
  • Nabíjecí box
  • Manuál

Technické parametry

Konstrukce Uzavřená
Způsob usazení Do ucha (intraaurální)
Aktivní potlačení hluku Ne
Způsob připojení Bezdrátové
Bluetooth Ano
Bluetooth verze, profily a kodeky 5.2, profily a kodeky výrobce neuvádí
Dosah 10 m
Měnič 12 mm
NFC Ne
Frekvenční rozsah od Výrobce neuvádí
Frekvenční rozsah do Výrobce neuvádí
Citlivost Výrobce neuvádí
Impedance Výrobce neuvádí
Mikrofon Ano
Ovládání hlasitosti Ano
Hmotnost 4,5 g/sluchátko, 51 g s pouzdrem
Napájení Dobíjecí baterie 35 mAh
Doba přehrávání 5 h
Doba nabíjení 1,5 h + 10min rychlonabíjení
Parametry

Parametry produktu

Záruka: 1 rok

Kategorie produktu

Diskuze

Komentář k produktu Xiaomi Redmi Buds 3, bílá sluchátka

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.