Nejprodávanější

paris houpacka seda 2
PARIS zahradní houpačka kovová - šedá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4752
 
4 850 Kč
480373 houpacka salerno d001 05pb 2
13 140 Kč –8 %
Původně: 13 140 Kč  (–8 %)
11 990 Kč
480372 houpacka salerno h024 07pb
13 140 Kč –8 %
Původně: 13 140 Kč  (–8 %)
11 990 Kč
striska podusky de luxe bezova
 
1 660 Kč
striska k houpacce celebes tmave seda
 
990 Kč
striska k houpacce toledo
stříška k houpačce TOLEDO - béžová
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4894
 
990 Kč
sedak k houpacce madrid
látka na sedák MADRID - šedá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4892
 
790 Kč
striska madrid seda 1
stříška k houpačce MADRID - šedá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4891
 
790 Kč
sedak paris 2
látka na sedák PARIS - šedá
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4890
 
770 Kč
stříška k houpačce PARIS - béžová
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4889
 
770 Kč
80 položek celkem
striska podusky de luxe bezova
Novinka
Kód: RP_4974
striska k houpacce celebes tmave seda
Novinka
Kód: RP_4895
striska k houpacce toledo
Novinka
Kód: RP_4894
sedak k houpacce madrid
Novinka
790 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4892
striska madrid seda 1
Novinka
Kód: RP_4891
sedak paris 2
Novinka
770 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4890
Novinka
Kód: RP_4889
striska paris seda
Novinka
Kód: RP_4886
striska hollywood ii bezova
Novinka
Kód: RP_4885
striska hollywood ii seda
Novinka
Kód: RP_4884
latka na sedak hollywood ii bezova
Novinka
Kód: RP_4883
latka na sedak hollywood ii seda
Novinka
Kód: RP_4882
sedak k houpacce de luxe sedy yn8209
Novinka
Kód: RP_4881
striska de luxe ii hneda vystrizek
Novinka
Kód: RP_4880
striska de luxe ii seda vyrez
Novinka
Kód: RP_4879
madrid houpacka seda
Novinka
Kód: RP_4842
yn8307b hollywood ii bezova
Novinka
Kód: RP_4841
houpacka ratan hneda ii
Novinka
6 700 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_4757
de luxe ii houpacka hneda 1
Novinka
Kód: RP_4755
de luxe ii houpacka seda 2
Novinka
Kód: RP_4754
paris houpacka bezova 1
Novinka
Kód: RP_4753
paris houpacka seda 2
Novinka
Kód: RP_4752
adelaida nahradni striska poduska
Novinka
Kód: RP_4666
adelaida taupe
Novinka
Kód: RP_4311
rimini 480510 z boku
Novinka
Kód: RP_4301
rimini striska tmave seda
Novinka
Kód: RP_3987
480373 houpacka salerno d001 05pb 2
Novinka
Kód: RP_3888
480372 houpacka salerno h024 07pb
Novinka
Kód: RP_3887
483200 sevilla houpacka d002 06pb
Novinka
Kód: RP_3869
480254 houpacka luna 028 02
Novinka
Kód: RP_3862
482830 celebes houpacka h037 11pb
Novinka
Kód: RP_3860
sprz g o 2
Novinka
Kód: RP_3858
luna houpcka
Novinka
Kód: RP_3285
houpacka rattan striska
Novinka
760 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_3257
vegas lux nahradni striska
Novinka
1 360 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_3186
BOGOTA závěsné křeslo - bez podstavce
Novinka
Kód: RP_3064
milano striska
Novinka
900 Kč
Skladem (5 ks)
Kód: RP_3019
483184 mensi
Novinka
Kód: RP_2904
483139 2 mensi
Novinka
Kód: RP_2903
483140 2 mensi
Novinka
Kód: RP_2902
Ochranná plachta na houpačku
Novinka
1 960 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2699
comfort houpacka striska
Novinka
Kód: RP_2655
confort cerna striska
Novinka
820 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2654
comfort zelena1 latka
Novinka
930 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2653
confort cerna sedak
Novinka
930 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2652
comfort houpacka latka
Novinka
930 Kč
Skladem (>5 ks)
Kód: RP_2651
Zpět nahoru
Další produkty
FAQ - často kladené dotazy
Kategorie kvality zboží
Jaké kategorie kvality zboží u nás najdete?

Na našem e-shopu Domácí prostor můžete nakupovat zboží v pěti různých kategoriích: nové, rozbalené, zánovní, s kosmetickou vadou nebo nekompletní. U každého produktu je kategorie zboží označená štítkem a v popisu najdete důvod zařazení. Od kategorie zboží se odvíjí také délka záruky.

Nové

Nové, nepoužité a plně funkční zboží se zárukou 24 měsíců.

Vystavený kus

Nové, plně funkční zboží bez značného poškození, v lehce poničeném nebo náhradním obalu se zárukou 24 měsíců.

Zánovní

Zboží z předváděcích promo akcí ve 100% kvalitě, které jeví známky drobných, na první pohled zanedbatelných vad, které nemají vliv na chod a funkci produktu, se zárukou 12 měsíců.

Kosmetická vada

Plně funkční zboží s drobnými vadami, jako jsou oděrky, škrábance, křivé nápisy, nepřesný barevný odstín atp., za zvýhodněné ceny s 12měsíční zárukou.

Nekompletní (změna příslušenství)

Plně funkční zboží v nekompletní sestavě za extra výhodnou cenu se zárukou 12 měsíců. Vždy přesně víte, co balení obsahuje a co chybí.

Nákup
Musím se při nákupu registrovat?

Nemusíte, po vložení zboží do košíku stačí vyplnit správné kontaktní údaje a objednávku odeslat. Díky registraci a odběru našeho newsletteru se však jako první dozvíte o novinkách, speciálních akcích a slevách.

Můžu si zboží objednat po telefonu?

Objednávky z e-shopu je možné tvořit pouze vložením zboží do košíku a dokončením nákupu skrz objednávkový formulář. Pokud si s nákupem nevíte rady, kontaktujte nás skrz formulář, e-mailem na info@domaciprostor.cz nebo telefonicky na +420 725 768 387 a my vám rádi pomůžeme.

Poskytujete slevu na nákup většího množství zboží?

Při větším odběru je v některých případech sleva možná. Kontaktujte nás prosím přímo na e-mail info@domaciprostor.cz a poptejte konkrétní zboží, o které máte zájem, a my se vám pokusíme vyhovět.

Zboží není momentálně dostupné. Budete ještě skladem?

Zboží obvykle nabízíme v omezeném zboží, zejména pak v případě výrazně zlevněných rozbalených či zánovních kusů. Pokud však máte zájem o konkrétní kus, který již není skladem, můžete přímo u produktu využít funkcí hlídacího psa nebo zaslat dotaz. Ozveme se hned, jakmile budeme znát dostupnost nebo navrhneme alternativu.

Nakoupil/a jsem u vás zboží a nemohu najít fakturu. Lze ji ještě získat?

Jistě, stačí nám poslat požadavek s číslem objednávky na e-mail info@domaciprostor.cz a my vám fakturu opětovně zašleme elektronicky.

Máte kamennou prodejnu?

Ano, rádi vás přivítáme v naší kamenné prodejně v Chlumci nad Cidlinou.
Adresa prodejny:
Říční 73
503 51 Chlumec nad Cidlinou
Otevírací doba prodejny:
Po–čt: 9:00–17:00
Pá: 9:00–15:00
So–ne: Zavřeno

Platba
Jak mohu za zboží zaplatit?

Při nákupu na e-shopu je možné platit:

  • Hotově (při osobním odběru)
  • Online platební kartou
  • Bankovním převodem
  • Pomocí Apple Pay
  • Dobírkou
Všechny způsoby platby, kromě dobírky, jsou na naší straně zdarma. V případě bankovního převodu je důležité počítat s extra časem na převod a spárování platby v našem systému, což prodlouží dobu dodání.

Pro rychlejší zpracování proto doporučujeme okamžitou online platbu kartou skrz bezpečnou platební bránu Shoptet Pay s šifrováním protokolem 3D secure, platbu pomocí Apple Pay, případně dobírku. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Můžu při dobírce zaplatit řidiči platební kartou?

Ano, při výběru dopravy PPL je možné zaplatit dobírku hotově nebo kartou.

Doprava
Jaké nabízíte možnosti dopravy?

Při nákupu na našem e-shopu si můžete vybrat ze tří způsobů dopravy:

  • PPL do ruky nebo na výdejní místo
  • Naše doprava za první uzamykatelné dveře
  • Vyzvednutí na prodejně po předchozí
  • domluvě
Zboží si můžete nechat zaslat společností PPL až domů nebo na výdejní místo, vyzvednout po domluvě přímo u nás na prodejně v Chlumci nad Cidlinou nebo využít naši dopravu.

Při využití naší dopravy vám po přijetí objednávky zavoláme a domluvíme se s vámi, kdy vám náš řidič objednávku přiveze. Řidič zboží dopraví za první uzamykatelné dveře, případně je možné připlatit výpomoc s vynesením do patra. Přečtěte si více v sekci Doprava a platba.

Kolik stojí doprava?

Cena se odvíjí od způsobu dopravy. Začíná na 70 Kč. Kompletní ceník najdete v sekci Doprava a platba.

Zavolá mi řidič předem?

  • PPL: Přijde vám sledovací číslo zásilky, se kterým zjistíte aktuální stav, SMS zpráva a řidič vás bude kontaktovat telefonicky.
  • Naše doprava: Předem s vámi domluvíme termín doručení, který vám bude vyhovovat. V den doručení se s vámi spojí náš řidič.

Kdy mi zboží dorazí?

V detailu zboží najdete informaci o nejbližším termínu dodání. Přesný termín se pak odvíjí od způsobu platby a dopravy a potvrdíme jej e-mailem.

Můžu si zvolit přesný čas doručení?

  • PPL: V případě PPL není možné určit přesný čas doručení, můžete se pokusit domluvit s řidičem.
  • Naše doprava: Předem se s vámi domluvíme na čase doručení, který vám nejlépe vyhovuje.

Odveze si řidič starý spotřebič?

Ano, v případě velkých spotřebičů je možné zdarma přiobjednat likvidaci starého spotřebiče. Tuto možnost prosím vyberte již při vkládání nového spotřebiče do košíku.

Vynese mi řidič zboží až do bytu?

Ano, ale pouze pokud si tuto příplatkovou službu objednáte. Náš řidič s vaší pomocí dopraví zboží za první uzamykatelné dveře, za výnos do patra účtujeme příplatek 299 Kč.

Dopravíte zboží i mimo ČR?

Bohužel, momentálně zboží doručujeme pouze na adresy v ČR.

Záruka a reklamace
Objednávka neodpovídá mým představám. Jak mám postupovat?

Dle Občanského zákoníku máte právo do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu. Vyplňte prosím formulář k odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Proplatíte mi při odstoupení od kupní smlouvy cenu za dopravu?

Při odstoupení od kupní smlouvy vám cenu dopravy neproplatíme, dopravu zboží zpět k nám hradí v tomto případě zákazník.

Kdy a jak mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme zpět na účet, ze kterého jste platili, jakmile nám zboží dorazí a projde vstupní kontrolou. V případě, že zboží nedorazí v původním stavu, vrácená částka může být ponížena o vzniklé náklady.

Jaká je na zboží záruka?

Na zboží poskytujeme záruku 12 až 24 měsíců – délka záruční doby se odvíjí od kategorie zboží (Nové, Rozbalené, Zánovní, Kosmetická vada a Nekompletní). U vybraného zboží můžete také využít službu prodloužení záruky až o 2 roky.

Zboží přestalo fungovat/nefunguje správně. Co mám dělat?

Zboží v záruce můžete reklamovat. Vyplňte prosím reklamační formulář a zašlete nám jej na e-mail domaciprostor@seznam.cz nebo spolu se zbožím na adresu Domácí prostor, Říční 73, Chlumec nad Cidlinou, 503 51.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Všechny reklamace se snažíme vyřešit co nejrychleji, maximální zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je však 30 dní. Jakmile je reklamace vyřízena, o dalším postupu vás informujeme e-mailem nebo telefonicky.

Co vše je pro vyřízení reklamace potřeba?

Ve většině případů vám stačí faktura o nákupu, někdy je nutný i potvrzený záruční list.

Prodloužení záruky
Co je to prodloužená záruka?

Prodloužená záruka je zpoplatněné prodloužení zákonem stanovené záruční doby. S prodlouženou zárukou je možné spotřebiče a další výrobky reklamovat i po uplynutí 12/24 měsíců, a to o jeden nebo dva roky déle.

Kolik stojí prodloužená záruka?

Cena za službu se odvíjí od ceny produktu. Zda je prodloužení záruky možné a kolik bude služba stát se dozvíte přímo na produktové kartě daného zboží.

Jak uplatnit službu prodloužené záruky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz.

Kryje služba i mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje, stejně jako zákonná záruka, pouze výrobní vady. Mechanické poškození mezi kryté vady nepatří.

Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

Každý případ se snažíme vyřídit co nejrychleji od předání produktu. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů.

Půjčíte mi po dobu opravy náhradní výrobek?

V rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

Poruchu během trvání prodloužené záruky nám prosím nahlaste přímo na telefonní číslo +420 725 768 387 nebo e-mailovou adresu info@domaciprostor.cz. Uveďte údaje z dokladu o koupi, příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození.

Následně bude třeba zajistit svoz zboží nebo výjezd technika autorizovaného servisu k vám domů. Pokud je cena opravy do maximální výše 70 % kupní ceny výrobku, zboží bude na naše náklady opraveno. Pokud cena přesahuje 70 % kupní ceny nebo je servis nedostupný, je třeba nás kontaktovat a domluvit další postup. Zboží bude třeba zaslat na naši adresu, tak jako u klasické reklamace.